برگزاری جشنوارۀ "دلنوشته‌های فاطمیه" در مرکز صفائیه یزد

برگزاری جشنوارۀ "دلنوشته‌های فاطمیه" در مرکز صفائیه یزد
جشنوارۀ "دلنوشته‌های فاطمیه" به منظور ایجاد پویائی در کانون زبان استان یزد و افزایش علاقه‌مندی زبان آموزان به یادگیری زبان دوم، همزمان با ایام ا... دهۀ فجر و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مرکز آموزشی صفائیه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این جشنواره با محوریت ایام فاطمیه و با موضوعات صبر، انفاق، حجاب و انتظار، ویژۀ زبان‌آموزان بخش نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد. آثار ارائه شده در بخش نوجوانان شامل نقاشی همراه با یک جمله یا پاراگراف به زبان انگلیسی و در بخش بزرگسالان به صورت یک پاراگراف انگلیسی در موضوعات مطرح شده بود.

همچنین نمایشگاهی از آثار منتخب با حضور سید حسین پیغمبری، مدیر کل کانون پرورش فکری استان یزد، رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان، محسن طاهرنژاد، مسئول مرکز آموزشی و جمعی از کارکنان اداری و مدرسان استان افتتاح گردیدکه تا تاریخ 30 بهمن ماه در محل مرکز آموزشی صفاییه یزد بر پاست.

به آثار برگزیده در جشنواره جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد. 

گفتنی است، مرکز آموزشی صفائیه در دو بخش انگلیسی بزرگسالان و نوجوانان در استان یزد فعالیت دارد.

n96-دوره

n96-دوره

n96-دوره

n96-دوره

n96-دوره  

۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۳۳
تعداد بازدید : ۱,۳۸۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...