مدیر جذب و توسعۀ منابع انسانی کانون زبان ایران:

شرایط شرکت در آزمون جذب مدرس برای داوطلبان هموارتر شده است

شرایط شرکت در آزمون جذب مدرس برای داوطلبان هموارتر شده است

مدیر جذب و توسعۀ منابع انسانی کانون زبان ایران از هموارتر شدن شرایط شرکت در آزمون کتبی جذب مدرس در این دوره خبر داد و افزود: آزمون جذب مدرس زمستان 97 برای بخش‌های انگلیسی در گروه‌های کودکان، نوجوانان و بزرگسالان و برای بخش‌های غیرانگلیسی شامل فرانسه، آلمانی، عربی، اسپانیایی و روسی مانند دوره‌های گذشته برگزار می‌گردد. البته لازم به ذکر است که این آزمون برای گروه نوجوانان بخش‌های آلمانی و عربی برای اولین بار برگزار می‌گردد و داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل و بر اساس جدول مراکز در این گروه ثبت نام نمایند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، طائفی در خصوص شرایط سنی داوطبان گفت: در گذشته حداقل سن برای داوطلبان گروه سنی کودکان، 22 سال بود اما در این دوره داوطلبان این گروه سنی می‌توانند با داشتن 20 سال سن در آزمون شرکت نمایند. همچنین داوطلبان در هر رشتۀ تحصیلی با توجه به دانش زبانی خود می‌توانند در این آزمون شرکت نمایند. سایر شرایط ثبت نام را داوطلبان می‌توانند در اطلاعیه ثبت نام جذب مدرس مشاهده کنند.

وی تاکید کرد: به منظور تأمین مدرسان جدید مورد نیاز مراکز آموزشی، سعی بر این است که تمام مراحل آزمون جذب مدرس تا پایان اسفند ماه انجام پذیرد و مدرسان جدید از دورۀ بهار 98 در مراکز آموزشی شروع به کار نمایند.

طائفی در خصوص مشکلاتی که ممکن است برای داوطلبان در حین ثبت‌نام در سامانه ایجاد شود گفت: سامانۀ ثبت‌نام آزمون جذب مدرس در ایام ثبت‌نام توسط همکاران محترم بخش جذب مدرس کنترل می‌شود و در حال حاضر خوشبختانه مشکلی جهت انجام مراحل ثبت نام وجود ندارد. داوطلبان عزیز در صورت ضرورت می‌توانند از طریق شمارۀ تلفن 88492243 با همکاران این بخش صحبت نموده و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

مدیر جذب و توسعۀ منابع انسانی کانون زبان ایران به داوطلبان توصیه کرد قبل از اقدام به ثبت نام به طور دقیق و کامل اطلاعیۀ جذب مدرس دورۀ زمستان 97 را مطالعه نمایند و در انتخاب شهر و گروه مورد نظر در زمان ثبت نام دقت لازم را به عمل آورند.

وی افزود: داوطلبان در صورت پذیرش در همۀ مراحل جذب مدرس در گروه و شهر انتخابی خود در زمان ثبت نام، مشغول به کار خواهند شد. همچنین داوطلبان محترم لازم است به موقع در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند و به همراه داشتن کارت ملی و کارت ورود به جلسه به منظور شناسایی داوطلبان ضروری است.

وی در بخش پایانی سخنانش در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون کتبی بیان کرد: نتایج آزمون چهارشنبه 15 اسفندماه اعلام می‌شود و داوطلبان می‌توانند با وارد کردن کد ملی خود در قسمت اعلام نتیجه، از نتیجۀ آزمون کتبی خود مطلع شوند.  

گفتی است، ثبت‌نام اینترنتی آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران از 18 بهمن ماه آغاز شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است این آزمون در روز جمعه 10 اسفندماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شود.
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۰۶
تعداد بازدید : ۹,۷۲۹
مدرس
۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0

سلام منظورتون این هست که هم آزمون کتبی و هم مصاحبه و هم دمو در اسفند ماه انجام میشه؟ امکان این کار در مقیاس کشوری وجود داره؟ یا کارشناس جذب رو میفرستید به مراکز استانها؟


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...