ثبت‌نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران تا ۵ اسفند تمدید شد

ثبت‌نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران تا ۵ اسفند تمدید شد
مهلت ثبت‌نام اینترنتی آزمون سراسری جذب مدرس کانون زبان ایران تا پایان روز یکشنبه 5 اسفندماه تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، آزمون کتبی جذب مدرس در بخش‌های انگلیسی (کودکان، نوجوانان و بزرگسالان)، فرانسه، عربی، اسپانیایی، آلمانی، روسی، چینی و ایتالیایی در روز جمعه 10 اسفند ماه برگزار می‌شود. گفتنی است تلاش شده است تا پذیرفته شدگان از ترم بهار و تابستان ۱۳۹۸ در استانهای مربوطه به کار گمارده شوند.
علاقه‌مندان به ثبت نام لازم است پس از مطالعه پوشه‌های پیوست به آدرس http://www.ili.ir/u/1cQ مراجعه و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

 

اطلاعیه آزمون جذب مدرس زمستان 1397

جدول مراکز آزمون جذب مدرس زمستان 1397

 

 
 
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۰۰
تعداد بازدید : ۱۲,۴۳۵
امین
۱۳۹۷/۱۲/۰۱
0

سلام. من ساکن یه شهری هستم ولی می خوام از شهر دیگری برای آزمون جذب مدرس ثبت نام کنم آیا محل آزمون کتبی شهر خودم خواهد بود یا خیر؟؟؟ همون شهری که از اونجا ثبت نام کردم باید در اونجا آزمون بدهم؟؟؟ کسانی که از شهر های دیگری ثبت نام می کنند محل آزمون کتبی آنها شهر خودشان خواهد بود یا همان شهر ثبت نامی ؟؟؟؟؟ به فرض من در شهر (الف) زندگی میکنم ولی می خوام از شهر (ب) ثبت نام کنم . آیا حتما باید آزمون کتبی را در شهر (ب) انجام دهم؟؟؟ یا می توانم در شهر خودم آزمون کتبی بدهم. شرایط چگونه است؟

جذب مدرس
۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0

سلام داوطلبان محترم در هر شهری که ثبت نام بعمل آورند در صورت قبولی نهائی در آزمون جذب مدرس، در همان شهر مشغول به تدریس خواهند شد. لذا انتخاب شهر بسیار حائز اهمیت است. همچنین محل برگزاری آزمون کتبی در مراکز برخی از استان ها است و داوطلبان محترم می توانند آدرس حوزه برگزاری آزمون مربوط به خود را روی کارت ورود به جلسه ملاحظه نمایند.


الهام
۱۳۹۷/۱۲/۰۲
0

با سلام. در آزمون استخدامی کانون زبان شرکت نموده ام. اما شهر را اشتباه انتخاب کرده ام. در ویرایش اطلاعات هم قابل تغییر نیست. راه حلی وجود دارد؟

جذب مدرس
۱۳۹۷/۱۲/۰۵
5

سلام، لطفا جهت کسب راهنمائی لازم با دفتر جذب مدرس تماس حاصل نمائید. داوطلبان محترم لازم است اطلاعات مربوط به خود را بادقت ثبت نمایند تا دچار مشکل نگردند.


پیرنیا
۱۳۹۷/۱۲/۰۳
5

سلام علامت ستاره در جدول مراکز آزمون جذب به چه معناست؟ اگر موردی ستاره نداشته باشد یعنی در آن بخش مدرس جذب نمیشود؟ متقاضی کدام بخش کمتر است؟ ممنونم

جذب مدرس
۱۳۹۷/۱۲/۰۵
5

سلام، داوطلب محترم مواردی که در جدول ستاره ندارد شامل آزمون جذب مدرس نمی شود. درضمن تعداد متقاضیان هر بخش پس از خاتمه ثبت نام مشخص می گردد.



برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...