مدیر کانون زبان استان خراسان رضوی:

پویایی و نشاط لازمۀ اصلی کلاس‌های آموزش زبان است

پویایی و نشاط لازمۀ اصلی کلاس‌های آموزش زبان است
جواد نکوزاد، مدیر کانون زبان استان خراسان رضوی در جلسه‌ای که با حضور مدرسان مرکز آموزشی نیشابور برگزار شد، پویایی و نشاط در کلاس‌ را لازمۀ اصلی کلاس‌های آموزش زبان بیان کرد و از مدرسان این مرکز خواست در بدو ورود به کلاس، مخاطب، موضوع و کلاس را به نحو مناسب مدیریت کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، نکوزاد در این جلسه بر مزیت‌های رقابتی مطرح شده توسط رییس کانون زبان ایران تاکید کرد و افزود: باید شیوه‌های جدید گفتگو و تعامل با مخاطب را فرا بگیریم و به دنبال آموزش صرف نباشیم، بلکه باید در کنار آموزش و انتقال دانش و تجربیات، فرهنگ سازی نیز انجام دهیم. همچنین با توجه به تعامل و برخورد بیشتر و پررنگ‌تر مدرسان با زبان‌آموزان، شرایطی را فراهم کنیم تا انگیزه و شوق حضور در کلاس‌های کانون زبان در زبان‌آموزان ایجاد شود.

وی در ادامه با اشاره به حذف کوئیزهای مقطع نوجوانان با تکیه بر کم شدن استرس زبان‌آموزان بیان کرد: ممکن است در اجرای این مهم، برخی مسائل بوجود آید ولی حل آن نیازمند زمان است و قطعا این تصمیم در دراز مدت تبعات خوبی خواهد داشت.

فضای آموزشی مناسب، توجه به محتوای آموزشی، تغییرات سطوح Elementary و ... از موضوعات مطرح شده توسط مدرسان در این جلسه بود. 
۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۰۸
تعداد بازدید : ۱,۵۳۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...