جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان مراکز آموزشی بوشهر

جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان مراکز آموزشی بوشهر
جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مراکز آموزشی بوشهر با حضور امید بهادری، سرپرست کانون زبان استان و جمعی از کارکنان، مدرسان و والدین زبان‌آموزان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و سپس بهادری پیرامون قدمت و تاریخچۀ این موسسۀ آموزشی و همچنین اهمیت برند آن مطالبی را مطرح کرد.

وی در ادامه به راه‌اندازی کانون زبان استان بوشهر در سال 1376 اشاره و گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد آن ارائه نمود.

قدردانی از مدرسان، اجرای موسیقی محلی، برگزاری مسابقه برای زبان‌آموزان، اهداء لوح تقدیر به زبان‌آموزان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان بوشهر دارای 5 مرکز آموزشی است که در آن‌ها زبان انگلیسی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده میشود.

همچنین دورۀ مکالمۀ آزاد نیز در بعضی از مراکز این استان برگزار می‌گردد.

 

n96-دوره

n96-دوره

n96-دوره

۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۰۴
تعداد بازدید : ۲,۰۲۶
فرح بخش کارمند شعبه بهمنی
۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0

با سلام با تشکر از زحمات جناب آقای بهادری و سایر همکاران اداری برای برگزاری این مراسم. با آرزوی موفقیت بیشتر کانون زبان استان بوشهر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...