انتصاب مدیر امور اداری و مدیر امور مالی کانون زبان ایران

انتصاب مدیر امور اداری و مدیر امور مالی کانون زبان ایران
رییس کانون زبان ایران، با صدور احکامی جداگانه مریم عبدالحسینی را به عنوان مدیر امور اداری و امیر مهدی جمالی را به عنوان مدیر امور مالی کانون زبان ایران منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر مومنی در حکم مدیر جدید امور اداری بر توجه به منابع انسانی به عنوان سرمایۀ اصلی کانون زبان، تمرکز بر بهبود وضعیت معیشت و رفاه مدرسان محترم و کارکنان خدوم و زحمتکش، ارتقاء قانون مداری، پاسخگویی و اخلاق مداری، اصلاح ساختار و تشکیلات اداری با هدف چابک سازی و استفاده از ابزارهای نوین و فناورانه در برنامه‌ریزی نیروی انسانی تاکید کرده است.
همچنین رییس کانون زبان ایران در حکم  مدیر امور مالی، باز طراحی ساختار مالی در ارتباط با استان‌ها با هدف ساماندهی، تسهیل و شفاف‌سازی ارتباط، اهتمام به برنامه‌ریزی مالی، به کارگیری استانداردهای مالی در رسیدگی به اسناد، ایجاد سازوکارهای مالی و حسابداری هوشمند، رصد و توجه به رفتارهای مالی مجموعه فخیم کانون زبان به منظور حل مسائل و مشکلات را از اولویت های کاری ایشان عنوان کرده است.
گفتنی است، مریم عبدالحسینی دارای مدرک کارشناسی حسابداری است و از سال 1380 همکاری‌اش را با کانون زبان ایران شروع کرده است. وی از سال 1393 به عنوان سرپرست امور مالی و از سال 1395 با سمت مدیر امور مالی در این مجموعه مشغول به فعالیت بود.
همچنین امیر مهدی جمالی فارغ التحصیل رشتۀ مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد است. وی پیش از این سمت‌هایی همچون مدیر منابع مالی و سرمایۀ انسانی، مدیر مالی و اداری و همچنین حسابرس ارشد را در سازمان‌ها و موسسات مختلف بر عهده داشته است.
۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۱۱
تعداد بازدید : ۳,۲۶۴
ولی عبدی
۱۳۹۷/۱۲/۰۶
5

با سلام وتبریک به همکاران گرامی بخاطر پسمت جدیدشان ، امیدوارم در بهبودوضعیت معیشت و رفاه مدرسان محترم و کارکنان خدوم و زحمتکش تلاش نمایند


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...