گردهمایی مسئولان مراکز آموزشی استان اصفهان برگزار شد

گردهمایی مسئولان مراکز آموزشی استان اصفهان برگزار شد
گردهمایی مسئولان مراکز آموزشی استان اصفهان با حضور مهدی قربانی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان و مهرداد قاسمی، مدیر کانون زبان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این گردهمایی قاسمی از تلاش‌ها و زحمات همکاران تشکر و قدردانی و عنوان کرد: کانون زبان ایران و کانون پرورش فکری همانند دو برادر در یک خانواده هستند که بایستی با یکدیگر تعامل داشته و یکدیگر را همراهی کنند.

وی ادامه داد: افق‌های جدیدی در کانون زبان ایران گشوده شده است و تمامی مسئولان مراکز موظفند در قالب استانداردهای کانون و با در نظر گرفتن منافع سازمان، به دنبال جذب و نگهداشت زبان‌آموزان باشند. 

ایشان از همکاران خواستند تفکر انتقادی داشته باشند و با بررسی مشکلات و نگاهی جدید، در صدد رفع مسائل برآیند.

رویکرد جدید کانون زبان، حذف کوییزها در مقطع نوجوانان، برگزاری آنلاین آزمون پایان ترم در برخی سطوح نوجوانان و بزرگسالان، ارتباط درون سازمانی بین ستاد و مراکز آموزشی، تعامل مثبت و احترام متقابل با مدرسان و تکریم ارباب رجوع از مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه به آن‌ها پرداخته شد.

در ادامه این گردهمایی مدیر کل کانون پرورش فکری استان از تلاش‌های همکاران قدردانی کرد و سپس از کانون زبان به عنوان یک برند و یک مجموعۀ اصیل و خوش‌سابقه با مدرسانی توانمند و شناخته شده نام برد.

قربانی تعیین هدف، تعیین روش، تعریف مشخص و دقیق از فرآیند تحقق هدف، نظارت بر فرآیند و رصد آن و بازخوردگیری را از مهمترین مراحل دستیابی به هدف عنوان کرد و گفت: در بسیاری از موارد مشکل در همان گام نخست یعنی تعیین هدف و هدف گذاری است و لازم است همۀ اعضای یک مجموعه از اهداف و اولویت های سازمان آگاه باشند.

وی همچنین راه نجات یک سازمان از بن‌بست روزمرگی را خلاقیت و استفاده از روش‌های جدید و نو دانست و گفت: باید بدانیم که همیشه از یک مسیر، به هدف نخواهیم رسید.

کرامت انسانی و سازمانی، حس رضایتمندی، ارتقای ارتباطات بین‌فردی، ارتباطات سازمانی، ارایه پاسخ مناسب به ارباب رجوع، مسئولیت‌پذیری و کار تیمی از موضوعاتی بودند که مدیر کل کانون پرورش فکری استان اصفهان به آن‌ها پرداخت.
۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۵۵
تعداد بازدید : ۱,۲۴۱
مهدی باطنی
۱۳۹۷/۱۲/۰۷
5

امید است با رهنمود های مدیریت محترم با قرار گرفتن در کنار یکدیگر بتوانیم جوانه های به وجود آمده در کانون زبان را رشد داده و نگذاریم کوته فکری اقلیت ها مانع رسیدن به هدف عالی ما باشد به امید فتح قله های تعالی در کانون زبان ایران4 آمین


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...