گردهمایی مدرسان بخش‌های انگلیسی و غیرانگلیسی کانون زبان اصفهان

گردهمایی مدرسان بخش‌های انگلیسی و غیرانگلیسی کانون زبان اصفهان
گردهمایی مدرسان گروه‌های کودکان و نوجوانان و همچنین مدرسان گروه بزرگسالان بخش‌های انگلیسی و غیرانگلیسی استان اصفهان با حضور مهرداد قاسمی، مدیر کانون زبان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این گردهمایی، قاسمی ضمن تاکید بر مقوله‌هایی همچون کیفیت تعامل، ارتباطات درون سازمانی و مشتری مداری در جهت جذب و نگهداشت زبان آموز، سیاست‌های جدید کانون زبان را تبیین کرد و افزود: با به روز کردن محتوای آموزشی و استفاده از تکنولوژی، می‌توانیم محیطی جذاب برای یادگیری زبان آموزان فراهم آوریم.

ایشان همچنین اظهار داشت: به‌ دنبال هر تغییری، مقاومت‌هایی نیز به وجود خواهد آمد اما در عصر تکنولوژی لازم است به روز باشیم و با در نظر گرفتن مخاطب و گروه سنی وی بر پایۀ کیفیت حداکثری، افزایش و جذب زبان آموز را سرلوحه کار خود قرار دهیم. این تغییرات بنیادین همکاری، همدلی، مساعدت، غیرت و حمیت همگی ما را در مجموعه می‌طلبد تا انسجام کار ما بیش از پیش باشد.

حذف آزمون‌های کوییز نوجوانان، آنلاین شدن آزمون پایان ترم در بسیاری از سطوح، اهمیت ارزشیابی مستمر کلاسی زبان‌آموز، کاهش استرس زبان‌آموزان و... از دیگر موضوعات مطرح شده در این گردهمایی بود.

 n96-همایش

۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۱۸
تعداد بازدید : ۱,۴۵۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...