انتصاب "مسئول نظارت و بازرسی" کانون زبان ایران

انتصاب "مسئول نظارت و بازرسی" کانون زبان ایران
دکتر مهدی مشفق، معاون اداری و مالی کانون زبان ایران با صدور حکمی رضا عزیزی را به سمت "مسئول نظارت و بازرسی" معاونت اداری و مالی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مشفق در این حکم بر موضوعاتی همچون پاسخگویی و رسیدگی به‌موقع به شکایات در جهت احقاق حقوق شاکیان، انجام ماموریت‌های لازم جهت سرکشی از مراکز آموزشی به صورت موردی یا همراهی با گروه‌های اعزامی از سوی مرکز، ارائۀ گزارش‌های تحلیلی و شفاف دربارۀ نقاط قوت و ضعف و انعکاس سریع موارد ضروری شامل نظرات، انتقادها و پیشنهادهای سازنده به عنوان اولویت‌های مهم کاری عزیزی تاکید کرده است.

داشتن استقلال عمل، نگاه اصلاحی به امور، تطابق عملکردها با استانداردهای کانون زبان ایران، امانتداری پرونده‌ها و سوابق در اختیار، حفظ منافع کانون، تسلط بر ضوابط و مقررات و هماهنگی کامل با ادارات ستادی به خصوص اداره حراست و پرهیز از تداخل وظایف و مسئولیت‌ها از مهم‌ترین ملاک‌های مورد تاکید مشفق در این حکم است.

گفتنی است، عزیزی دارای مدرک کارشناسی در دو رشتۀ مهندسی عمران و مترجمی زبان آلمانی و همچنین کارشناسی ارشد در رشتۀ مدیریت بازرگانی است. وی پیش از این سمت‌هایی همچون کارشناس حقوقی، کارشناس بازدید، رییس دفتر مدیرعامل و هیات مدیره، مدیر پروژه و... را در سازمان‌ها و شرکت های مختلف برعهده داشته است. 
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۲۰
تعداد بازدید : ۳,۰۲۹
امیر صداقت
۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0

نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را بعنوان بازرس کانون زبان. تبریک و تهنیت عرض می نماییم. ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی کانون زبان ایران مسالت داریم. با سپاس امورعمومی کانون زبان صداقت

سید مصطفی حسینی
۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0

عرض تبریک خدمت جناب عزیزی بزرگوار و آرزوی موفقیت های روزافزون با شناخت هرچندکمی که از ایشان دارم ایشان را انسان شایسته ای می دانم و مطمئن هستم که لیاقت این مقام و مقام های بالاتر را هم دارند. امیدوارم موفق و سربلند باشند.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...