نشست مسئولان مراکز آموزشی استان زنجان برگزار شد

نشست مسئولان مراکز آموزشی استان زنجان برگزار شد
نشست مسئولان مراکز آموزشی استان زنجان با حضور شهرام ساسانی، مدیر کانون زبان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، ساسانی در این نشست با اشاره به تحولات رو به رشد در همۀ عرصه‌ها، بر آموزش نوین در ایجاد تحول در یادگیری بر محور نوآوری تاکید کرد.

وی بیان کرد: از آنجا که تلاش برای بهبود فرآیندها می‌تواند بسیاری از مسائل را حل نماید در کانون زبان ایران نیز با بازنگری­های سازنده می‌توانیم پاسخگوی مطالبات مراجعه کنندگان باشیم و با طراحی و اجرای برنامه‌های کارآمد و موثر، برای تاثیر بیشتر بر مخاطبان تلاش نماییم.

افزایش کیفیت آموزش، بهره‌گیری از مهارت‌های ارتباطی، شناخت عرصه‌های آموزشی جدید، تعامل درون سازمانی، تثبیت جایگاه و افزایش اعتبار کانون نزد مخاطبان از دیگر موضوعاتی بود که وی به آن‌ها اشاره کرد.

 ساسانی ادامه داد: همکاران کارآمد، گنجینه­ای از ایده‌ها و ابتکارات هستند که باید ایدۀ آن‌ها را گردآوری کرد و پرورش داد.

مدیر کانون زبان استان زنجان گفت: پیاده‌سازی و نهادینه ساختن تعامل در وهلۀ نخست، با تقویت ارتباطات انسانی در سطوح درون و برون سازمانی میسر و مقدور می‌شود و ما نیز در این زمینه تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه به ورود فناوری اطلاعات به حوزۀ آموزش و یادگیری اشاره کرد و گفت: ورود فناوری اطلاعات به حوزۀ آموزش و یادگیری در نظام‌های موجود در ارزیابی الکترونیکی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای به وجود آورده است؛ به طوری که از چنین نظام‌هایی در مدرسه ها، دانشگاه ها و سازمان‌های مختلف در سطح ملی و بین المللی استفاده می شود. برخی از این نظام ها به لحاظ گستردگی قلمرو مورد استفاده، کاربران و میزان دسترسی از جایگاه بالاتری برخوردارند و کانون زبان ایران نیز به این سمت حرکت می‌نماید.

در بخش پایانی این نشست هر یک از مسئولان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۴۱
تعداد بازدید : ۵,۶۸۴
SAEED
۱۳۹۷/۱۲/۱۶
5

با سلام جناب ساسانی و همکاران کانون زنجان از افراد بسیار فعال و خوش اخلاق و پرتلاش هستند و از همین رسانه از ایشان و همکاران ایشان در کانون زبان زنجان تشکر و سپاس دارم .


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...