جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان مرکز آموزشی نیکبخت (اصفهان)

جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان مرکز آموزشی نیکبخت (اصفهان)
جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان مقطع Advanced 3 مرکز آموزشی نیکبخت (اصفهان) با حضور مهرداد قاسمی، سرپرست کانون زبان استان و عبدالرضا کیانیا و کوروش محمدی مدرسان مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جشن مدیر استان ضمن تبریک به زبان‌آموزان خاطر نشان کرد: فارغ التحصیلی در مقطع Advanced آخرین مرحله از یادگیری زبان نیست و مراحل زیادی در این حوزه پیش روی شماست. وی همچنین به زبان‌آموزان پیشنهاد کرد در کلاس‌های غیر انگلیسی از قبیل آلمانی، فرانسه، بحث آزاد، گردشگری و آمادگی آیلتس که در استان برگزار می‌شود نیز شرکت نمایند.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان اصفهان دارای 17 مرکز و در شهر اصفهان دارای 9 مرکز آموزشی است. در این مراکز زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسه، عربی و روسی به زبان آموزان (خواهر و برادر) در گروه‌های سنی کودک، نوجوانان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. همچنین در برخی از مراکز این استان دورههای آمادگی TOEFL، مکالمه ویژه، آموزش مجازی، راهنمای گردشگری، آموزش غیرحضوری و آمادگی آزمون DELF برگزار می‌گردد.

همچنین کانون زبان مرکز نیکبخت اصفهان در خیابان چهار باغ بالا، خیابان نیکبخت، نرسیده به دادگستری، پلاک 33 واقع شده و علاقه مندان می‌توانند برای ارتباط با این مرکز با شماره ۳۶۶۱۲۵۸۲,۳۶۶۱۵۲۴۵ (۰۳۱) تماس حاصل نمایند.
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۵۵
تعداد بازدید : ۲,۵۰۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...