راه اندازی دورۀ مکالمۀ ویژه در زنجان

راه اندازی دورۀ مکالمۀ ویژه در زنجان
دورۀ مکالمۀ ویژه زبان انگلیسی ویژه خواهران و برادران بزرگسال در مرکز آموزشی علوم و نجوم زنجان از ترم بهار راه اندازی می‌شود.
 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، علاقه مندان به ثبت نام در این دوره می‌توانند به آدرس زنجان, اراضی پایین کوه، روبه روی کلینیک شفا، نبش میلاد 20، مرکز نجوم زنجان (دبیرستان پویندگان فرزانه) مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۴۷۲۶۱۰ (۰۲۴) تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، این دوره مختص زبان آموزان بزرگسال (14 سال به بالا) با شرط برخورداری از دانش مقدماتی زبان انگلیسی در حد پایان سطح 2  Basic است.

همچنین این دوره برای افرادی که قبلا سابقۀ یادگیری زبان را داشته و پس از یک وقفۀ نسبتا طولانی مایلند دانش زبانی خود را مجددا به روز رسانی نمایند، فارغ التحصیلان دوره‌های عادی کانون زبان که تمایل دارند ارتباط خود را با زبان انگلیسی حفظ نموده و به ویژه از نظر مکالمه، نیاز به تمرین و آموزش بیشتری دارند، افرادی که به دلیل ضرورت ارتباط مداوم یا مسافرت به کشورهای خارجی انگلیسی زبان علاقه‌مند به کسب و یا پیشبرد مهارت گفتاری به ویژه در مکالمات روزمره هستند و داوطلبان شرکت در امتحانات پیشرفتۀ بین المللی که نیازمند ارتقای مهارت گفتاری خود می‌باشند، مناسب است.
۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۲۸
تعداد بازدید : ۱,۷۷۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...