اولین دورۀ توجیهی مدرسان برون‌کانونی

اولین دورۀ توجیهی مدرسان برون‌کانونی
اولین دورۀ توجیهی مدرسان برون کانونی کانون زبان ایران که در آزمون جذب مدرس دورۀ زمستان 97 پذیرفته شده بودند، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این دوره که توسط شهناز رافعی، کارشناس بخش انگلیسی، محمد شاهین تقدمی، مدیر آموزش‌های ویژه و زهرا شکریان مسئول بخش برون کانونی برگزار شد مباحثی همچون روش تدریس در گروه های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، موارد اجرایی و اداری و... مطرح گردید.

گفتنی است، بخش برون کانونی کانون زبان ایران به بخشی اطلاق می‌شود که با مراکز آموزشی و سازمان‌های خارج از کانون زبان در برگزاری دوره‌های آموزشی همکاری می‌نماید. تشکیل کلاس‌های آموزش زبان اعم از انگلیسی، فرانـسه، آلـمانی و عربی در محــل سازمان‌ها یا مراکز آموزشی، کلاس برون کانونی نامیده می‌شود. مراکز آموزشی یا سازمان‌ها و ادارات طی نامـه‌ای درخواست کتبی خود را به دفتر ریاست کانون ارسال و پـس از بـررسی و موافقت معاونت آموزش همکاری آغاز می‌گردد. این دوره‌ها با دو هدف بر آوردن نیاز آموزشی متقاضیان در شرایطی که ظرفیت‌ کلاس‌های درون مراکز آموزشی کانون زبان تکمیل شده است و نیز ایجاد ارتباط آموزش‌های خارج از کانون زبان صورت می‌گیرد.

گفتنی است، بیش از دو دهه از تجربه فعال‌سازی این سیستم می‌گذرد و در حال حاضر بالغ بر دویست کلاس در هر ترم آموزشی در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌گردد.

۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۲۲
تعداد بازدید : ۲,۷۶۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...