اجرای گسترده‌تر امتحانات بین‌المللی DALF و DELF

اجرای گسترده‌تر امتحانات بین‌المللی DALF و DELF
دکتر لادن غفوری، مسئول بخش فرانسه در دیداری که از غرفۀ کانون زبان ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب داشت در خصوص برگزاری آزمون های DALF و DELF عنوان کرد: این امتحانات از سال 1992 در کانون زبان ایران برگزار می‌شود، در حال حاضر نیز در 4 شهر اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد توسط بخش فرانسه اجرا می‌گردد اما در تلاشیم تا این آزمون ها را به صورت گسترده تر و در مراکز بیشتری برگزار نماییم.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، به روز رسانی محتوا و روش تدریس در دوره‌های ترمیک، برگزاری آنلاین آزمون‌های پایان ترم، تکمیل محتوای آموزشی دوره‌های گردشگری، هتل داری و رستوران داری از جمله برنامه‌های بخش فرانسه بود که غفوری به آن‌ها اشاره کرد.

وی ادامه داد: گسترش بخش فرانسه در مراکز تهران و سایر شهرها، اخذ امتیاز برگزاری امتحانات بین‌المللی جدید، گسترش دوره‌های آموزش فرانسه با اهداف ویژه (بالاخص گردشگری) در همۀ شهرها و همچنین برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت جهت آشناسازی مدرسان این بخش با فنون آموزشی جدید از برنامه هایی است که در بخش فرانسه به دنبال آن‌ها هستیم.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی کتاب از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت‌ماه در مصلی تهران دایر است و کانون زبان ایران در بخش ناشران آموزشی، رواق غربی، راهروی D، بین سالن 1 و 2، غرفه 98 پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۷:۴۵
تعداد بازدید : ۲,۵۶۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...