برگزاری دوره‌های جدید در مرکز آموزشی تجریش (تهران)

برگزاری دوره‌های جدید در مرکز آموزشی تجریش (تهران)
دورۀ آموزش زبان آلمانی برای زبان‌آموزان گروه سنی بزرگسال و همچنین دورۀ مکالمۀ ویژه، در مرکز آموزشی تجریش (تهران) برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، علاقه مندان برای پیش ثبت نام ترم تابستان در هر یک از این دوره‌ها می توانند به آدرس میدان تجریش، خیابان ولیعصر، رو به روی پمپ بنزین باغ فردوس، خیابان یکتا، خیابان شهید فهمیده، پلاک 3 مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۲۲۷۵۲۲۰۲و 22752939 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، دورۀ مکالمۀ مختص زبان آموزان بزرگسال (14 سال به بالا) با شرط برخورداری از دانش مقدماتی زبان انگلیسی در حد پایان سطح Basic 2 است.

همچنین این دوره برای افرادی که قبلا سابقۀ یادگیری زبان را داشته و پس از یک وقفۀ نسبتا طولانی مایلند دانش زبانی خود را مجددا به روز رسانی نمایند، فارغ التحصیلان دوره‌های عادی کانون زبان که تمایل دارند ارتباط خود را با زبان انگلیسی حفظ نموده و به ویژه از نظر مکالمه نیاز به تمرین و آموزش بیشتری دارند، افرادی که به دلیل ضرورت ارتباط مداوم یا مسافرت به کشورهای خارجی انگلیسی زبان علاقه‌مند به کسب و یا پیشبرد مهارت گفتاری به ویژه در مکالمات روزمره هستند و داوطلبان شرکت در امتحانات پیشرفتۀ بین المللی که نیازمند ارتقای مهارت گفتاری خود می‌باشند، مناسب است.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۳۳۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...