معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان از کانون زبان این استان بازدید کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان از کانون زبان این استان بازدید کرد
دکتر خدابخش مرادی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به همراه حسن مظفری، مدیر کل روابط عمومی استانداری استان سر زده از کانون زبان استان زنجان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این بازدید در خصوص شرایط و ویژگی‌های کلاس‌های کانون زبان و همچنین استقبال مردم از این موسسۀ آموزشی سوالاتی مطرح شد و شهرام ساسانی، مدیر کانون زبان استان به هر یک از آن‌ها پاسخ داد.

ساسانی همچنین پیرامون بومی و استاندارد بودن محتوای آموزشی، به روز و سرآمد بودن مواد و محصولات آموزشی، مدرسان توانمند، فضا و امکانات متناسب با نیازهای آموزشی روز دنیا، سیستم‌های متمرکز، توسعه و تنوع آموزش‌ها، موفقیت زبان‌آموزان کانون در آزمون‌های ملی و بین‌المللی و ... به موضوعاتی اشاره کرد.

وی همچنین به شرایط آموزش زبان، نیاز امروز دانش‌آموزان به این آموزش در محیطی مناسب با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، اهمیت آموزش زبان در راستای ایجاد ارتباطات موثر و نقش کانون زبان در این آموزش تاکید کرد.

در پایان این بازدید مظفری نیز در زمینۀ نقش و جایگاه کانون زبان در آموزش زبان‌های خارجی در استان توضیحاتی را ارائه کرد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان زنجان دارای 3 مرکز آموزشی است و در آن ها زبان های انگلیسی به زبان آموزان کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ( خواهران و برادران) آموزش داده می‌شود. همچنین دوره های مکالمه ویژه و بحث آزاد نیز در برخی از مراکز این استان دایر است.
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۳۰
تعداد بازدید : ۱,۴۰۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...