مرکز آموزشی ندا (تهران) پذیرای زبان آموزان گروه سنی نوجوانان خواهد بود

مرکز آموزشی ندا (تهران) پذیرای زبان آموزان گروه سنی نوجوانان خواهد بود
مجتبی حسن پورضرغام، مدیر کانون زبان استان تهران از آغاز به کار بخش نوجوانان (خواهران و برادران) در مرکز آموزشی ندا (تهران) از ترم تابستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، پورضرغام عنوان کرد: مرکز آموزشی ندا در بلوار اندرزگو، نبش دانیالی، پلاک یک در مدرسه علوم نوین واقع شده است، در این مرکز پیش از این آموزش زبان انگلیسی و فرانسه به زبان‌آموزان گروه سنی کودکان صورت می‌گرفت اما قرار است از ترم تابستان علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی در گروه سنی نوجوانان نیز در این مرکز آموزش ببینند.

وی افزود: علاقه مندان برای ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 14 تا 19:30 با شماره تلفن‌های ۲۲۶۸۴۱۸۶ و ۲۲۶۸۴۱۲۶ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲
تعداد بازدید : ۲,۰۵۲
سینا قدری
۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0

من قبلا در آموزشگاه ادیب زبان می خواندم و هیچ چیز به ما آموزش نمی دادند و من ازآنجا بیرون آمدم و به کانون زبان ایران ثبت نام کردم و من در آنجا تعیین سط دادم و به RC 3 افتادم ودر آنجا تغییری از خودم دیدم و در زبان پیشرفت کردم . شما هم اگر در آموزشگاه دیگر هستید و هیچ چیز نمدانید به کانون زبان ایران ثبت نام کنید و تغییری در خودتان ببینید اگر خوب درس بخوانید و نمره ی کلاسی تان از ۹۵ به بالا باشد در ترم بعدی رایگان درس میخوانید. یعنی دیگر۲۵۰هزار توان واریز نمی کنید.

سارینا
۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0

نتایج تعیین سطح از کودکان به نوجوانان کی مشخص میشه؟ من ازمون و در کانون زبان واحد ندا در تهران دادم


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...