قدردانی فرماندار یزد از اقدامات ارزندۀ مجموعۀ کانون زبان در این استان

قدردانی فرماندار یزد از اقدامات ارزندۀ مجموعۀ کانون زبان در این استان
سید محمد رستگاری، فرماندار استان یزد به همراه معاون امور عمرانی فرمانداری ضمن بازدید از کانون زبان این استان از اقدامات ارزندۀ مدیر استان، مسئولان و مدرسان کارآزموده و حرفه‌ای که با جدیت برای رشد و توسعۀ برنامه‌ها و اهداف این مجموعه در سطح استان تلاش می‌نمایند تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این بازدید رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان، ضمن معرفی مراکز هشت گانه استان، در خصوص نقش کانون زبان در اتقاء سطح آموزشی کشور و موفقیت زبان آموزان در عرصه‌های مختلف نکاتی را بیان و سپس در خصوص زبان‌های آموزشی (عربی، فرانسه و انگلیسی)، دوره‌های با اهداف ویژه اعم از تافل، مکالمه، بحث آزاد و ... و همچنین برگزاری دورۀ عربی نوجوانان از ترم تابستان 98 سخنانی را ایراد کرد.

n96-دوره

در ادامه فرماندار یزد نیز به حضور با انگیزه و فعال اقشار مختلف جامعه در رده‌های مختلف سنی و زبان‌آموزی اشاره کرد و سپس در پایان بر لزوم توجه بیشتر و همکاری برای رفع دغدغه‌های مدیراستان، ارتقای تجهیزات و... تاکید و برای رفع آن‌ها قول مساعدت داد.

وی همچنین با حضور در مراکز آموزشی آیت‌الله کاشانی و کودکان از چند کلاس انگلیسی و عربی و کلاس‌های بخش کودکان بازدید و مراتب تشکر خود را از مجموعۀ کانون زبان ایران عنوان نمود.

n96-دوره

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان یزد دارای 8 مرکز  آموزشی است و در آن زبان‌انگلیسی، عربی و فرانسه به زبان آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

n96-دوره

۳۰ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۱۲
تعداد بازدید : ۱,۹۶۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...