مسئول مرکز آموزشی سنندج:

جذابیت‌های محیطی بر امر آموزش تاثیرگذار است

جذابیت‌های محیطی بر امر آموزش تاثیرگذار است
مرکز آموزشی سنندج یکی از مراکز پیشرو در امر زیباسازی فضای آموزشی و مجهزترین مرکز با بهره‌مندی از کلاس‌های کاملا هوشمند، لابراتوار مجهز، سالن کنفرانس و سالن سینما است؛ آرزو رازانی در خصوص اقداماتی که به منظور زیباسازی در این مرکز صورت گرفته است گفت: ایجاد محیطی دلپذیر و خوشایند برای زبان‌آموزان به شکلی که اثرات مثبت آن در امر آموزش و یادگیری نمایان باشد از مهمترین دلایل این اقدامات بوده است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، رازانی ادامه داد: در راستای زیباسازی فضای داخلی ساختمان مرکز سنندج در طبقۀ مخصوص کودکان، فضایی شاد با الگوبرداری از حروف، اعداد و واژگان انگلیسی در اندازه‌ها و متریال‌های متفاوت طراحی شد. به عبارت دیگر تلاش کردیم فضای هر بخش از ساختمان، متناسب با گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال طراحی گردد.

وی ادامه داد: البته تمرکز بیشتر بر فضاسازی مخصوص مقطع سنی کودکان بود، مثلا برای جذب کودکان، لغاتی با رنگ‌های شاد به صورت دیوار نوشته طراحی شد، همچنین طبقاتی طاق مانند در رنگ‌های متنوع جهت نصب و قرار دادن پوسترهای آموزشی در نظر گرفته شد. در سایر طبقات (طبقه خواهران و برادران) با توجه به ردۀ سنی از لغات و جملات آموزشی و انگیزشی استفاده گردید.

n98-سنندج

n98-سنندج 4

مسئول کانون زبان سنندج در خصوص تاثیر زیبایی بصری بر یادگیری گفت: قطعا جذابیت محیط آموزشی موجب می‌گردد زبان‌آموزان با علاقۀ بیشتری در کلاس درس حاضر شوند. در حال حاضر با عنایت معاونت محترم پژوهش و در نظر گرفتن پوسترهای متنوع آموزشی، شاهد این هستیم که این پوسترها علاوه بر زیباسازی محیط، مورد توجه زبان‌آموزان نیز قرار گرفته و اطلاعات زیادی را به آن‌ها منتقل می‌کند.  

وی در خصوص بازخورد زبان‌آموزان از این اقدامات گفت: با توجه به مستهلک بودن ساختمان قبلی کانون زبان سنندج، شور و اشتیاق زبان‌آموزان برای انتقال به ساختمان جدید کانون زبان بسیار زیاد بود؛ در روزهای نخست، خوشحالی زبان‌آموزان از دیدن این فضای شاد و جدید، وصف ناشدنی بود.  

n98-سنندج n98-سنندج2

رازانی ضمن قدردانی از افرادی که در این اقدام با ایشان همکاری داشته‌اند عنوان کرد: این اقدامات در زمینۀ طراحی و اجرا با همکاری مربیان محترم کانون پرورش فکری آقای سیروان کنعانی و خانم‌ها مریم مجاهد، زیبا شیخ احمدی و سهیلا ساعد پناه انجام شد.

گفتنی است، کانون زبان سنندج در خیابان پاسداران، حد فاصل سه راه ادب و میدان بسیج، جنب کلینیک خانواده واقع شده است. در این مرکز زبان انگلیسی به علاقه مندان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود. علاقه مندان به ثبت نام در این مرکز می توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 13 تا 20:30 با شماره تلفن ۳۳۲۳۲۳۱۵(۰۸۷) تماس حاصل نمایند.
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۴۳
تعداد بازدید : ۲,۹۵۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...