مدرس مرکز رفسنجان:

کانون زبان ایران یک آغاز زیبا، یک مسیر پر از آرامش و یک پایان سرشار از افتخار برای زبان‌آموزان است

کانون زبان ایران یک آغاز زیبا، یک مسیر پر از  آرامش و یک پایان سرشار از افتخار برای زبان‌آموزان است
زهرا نیرو، مدرس مقطع نوجوانان مرکز آموزشی رفسنجان (کرمان) از 12 سالگی تحصیل در کانون زبان ایران را آغاز کرد و پس از فارغ‌التحصیلی در این مجموعۀ آموزشی و شرکت در آزمون جذب مدرس به عنوان مدرس بخش نوجوانان مرکز آموزشی رفسنجان پذیرفته شد. وی امسال در مسابقات مقاله‌نویسی انگلستان به عنوان یکی از پنج نفر اول دنیا انتخاب شد و گواهی معلم قهرمان را دریافت نمود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، نیرو در خصوص این مسابقات عنوان کرد: مسابقات مقاله‌نویسی انگلستان هر سال با یک موضوعِ مشخص در بین تمامی گروه‌های سنی در سرتاسر دنیا برگزار می‌شود. از آنجا که یکی از دانش‌آموزان ایدۀ خوبی برای این مقاله داشت، بنده متن انگلیسی مقالۀ ایشان را نوشتم و برای انگلستان ارسال نمودم. البته در سال‌های 2017 و 2018 نیز در این مسابقه شرکت و رتبۀ برگزیده و قابل تحسین را دریافت کرده بودیم؛ اما امسال به لطف خدا توانستیم رتبۀ یکی از پنج نفر اول دنیا را کسب نماییم و بنده، گواهی معلم قهرمان را دریافت نمودم.

وی افزود: موضوع مقالۀ امسال در مورد حفظ زمین و محیط زیست کرۀ زمین بود و من مقالۀ انگلیسی را حول همین محور در قالب مشخص شدۀ مسابقه نوشته و به جشنوارۀ مسابقات که امسال در کانادا برگزار می‌شد، فرستادم. هدف این مسابقات بیشتر تفکر دانش‌آموزان در سراسر دنیا برای ارائۀ راهکارهای حفظ محیط زیست و داشتن آینده‌ای پایدار برای زمین و زندگی موجودات کرۀ زمین است.

ایشان در خصوص کانون زبان ایران گفت: کانون زبان ایران، نقطۀ عطف زندگی من بود. زمانی که در نوجوانی به خاطر علاقۀ زیادم به زبان و با تشویق پدر و مادرم، در کانون زبان ایران (که از همان سال‌ها همیشه در نظر من، اطرافیان و دوستانمان بهترین مکان برای یادگیری زبان خارجی بود) ثبت‌نام کردم، از همان ترم اول به گونه‌ای انگیزه و علاقه‌ام چند برابر شد که تصمیم گرفتم تحصیلات دانشگاهی‌ام را هم در رشتۀ زبان انگیسی ادامه دهم. از آن‌جا که کیفیت تدریس در کانون زبان واقعا بی نظیر است، دانشی که در زبان انگلیسی در کانون کسب کرده بودم به من کمک کرد به محض گرفتن دیپلم بدون هیچ مطالعه‌ای اضافه بر آن چه در کانون زبان آموخته بودم و یا شرکت در کلاس کنکور با رتبۀ عالی در دانشگاه باهنر در رشتۀ مترجمی زبان پذیرفته شوم و سپس با کسب معدل بالا در مقطع کارشناسی ارشد در رشتۀ آموزش زبان انگلیسی وارد دانشگاه ملی سمنان شوم. حتی پس از آن در حیطۀ شغلی نیز به واسطۀ دانشی قوی که از کانون زبان کسب کرده بودم توانستم در كار تدریس موفق‌تر بوده و همین‌طور به راحتی در مسابقات بین‌المللی شرکت کرده و مقام کسب کنم. تمامی این موفقیت‌های تحصیلی، موفقیت در تدریس و شغل مدرسی خود را اول از لطف خداوند دانسته و سپس مدیون کانون زبان ایران هستم.

نیرو خاطر نشان کرد: از نظر من یکی از مهمترین مسائل در حیطۀ زبان‌آموزی ایجاد انگیزه و علاقه در زبان‌آموزان و حفظِ علاقه و اشتیاق آن‌ها برای ادامۀ مسیر زبان‌آموزی است. در کانون زبان ایران به دلیل استفاده از کتاب‌ها، مطالب مناسب، فضای صمیمی کلاس و ارتباط صمیمانه و پرانرژی بین زبان آموز و مدرس این اتفاق خوب یعنی ایجاد علاقه به کلاس رخ می‌دهد و وقتی که زبان‌آموز مطلب را با روش درست، محیط خوب و مدرس توانا به خوبی فرا می‌گیرد، اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده و احساس خوبی نسبت به زبان و یادگیری آن پیدا می‌کند.

مدرس مرکز آموزشی رفسنجان ادامه داد: سخنی که طبق تجربۀ خودم از کانون زبان ایران همیشه به اطرافیانم می‌گویم این است که به جای از این شاخه به آن شاخه پریدن در زبان‌آموزی، بهتر است همۀ افراد علاقه‌مند، در هر سنی، بخصوص کودکان و نوجوانان، با سیستم پایدار و هدفمند کانون زبان، زبان‌آموزی را آغاز کنند تا لذت واقعی یادگیری زبان را بچشند. کانون زبان ایران یک آغاز زیبا، یک مسیر پر از  آرامش و یک پایان سرشار از افتخار برای زبان‌آموزان است.

شایان ذکر است، نیرو در مسابقات شعر ایتالیا در سال 2017 نیز رتبۀ برتر و قابل تحسین را و در

در مسابقات خوارزمی در سال 97 نیز رتبۀ اول در کرمان را کسب نمود.
۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۱
تعداد بازدید : ۳,۶۷۱
رضا بیدرام
۱۳۹۸/۰۷/۰۲
5

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانوم نیرو من بعد از خواندن مطااب شما انگیزه بیشتری به زبان پیدا کردم البته خود بنده اکنون ۹ سال است که زبان میخوانم و حتی معلم سطح کودکان هستم . با اینکه سن کمی دارم ولی اشتیاق زیادی دارم رضا بیدرام از اصفهان ۱۶ سال


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...