مرکز آموزشی قائمشهر به سه مرکز تفکیک شد

مرکز آموزشی قائمشهر به سه مرکز تفکیک شد
سید مرتضی آصفی، مدیر کانون زبان استان مازندران از تفکیک مرکز آموزشی قائمشهر به سه مرکز خواهران، برادران و فرهنگ قائمشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی عنوان کرد: مرکز خواهران و برادران برای گروه‌های سنی نوجوانان و جوان و بزرگسال و مرکز فرهنگ برای خواهران و برادرانِ گروه سنی کودکان راه‌اندازی شده است.

آصفی افزود: مرکز خواهران قائمشهر روبروی ادارۀ راه‌آهن، طبقۀ فوقانی ادارۀ پست واقع شده است و علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند با شماره تلفن‌های 42216240-42205010 تماس حاصل نمایند.

همچنین مرکز برادران قائمشهر در خیابان ساری، کوچۀ آلمانی‌ها قرار دارد و همکاران این مرکز در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 13 تا 20:30 پاسخگوی مراجعه‌کنندگان خواهند بود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مرکز می‌توانند با شماره تلفن ۴۲۰۳۸۱۲۷ (۰۱۱) تماس حاصل نمایند.

مرکز فرهنگ قائمشهر نیز در خیابان ساری، نرسیده به چهار راه ترک محله، نبش کوچۀ مسجد صبوری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۳۵
تعداد بازدید : ۱,۹۲۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...