دو انتصاب جدید در معاونت آموزشی کانون زبان ایران

دو انتصاب جدید در معاونت آموزشی کانون زبان ایران
دکتر علیرضا اسلامی، معاون آموزشی کانون زبان ایران با صدور احکامی جداگانه کوروش شاه حسینی را به عنوان «مسئول ارزیابی و ارتقا مدرسین» و احمدرضا کاتوزیان را به عنوان «مسئول آموزش و توانمند سازی مدرسین» منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این احکام بر دانش تخصصی، پشتکار و حسن همکاری ایشان برای تصدی این مسئولیت‌ها تاکید شده است، در بخشی از حکم کاتوزیان آمده است: «امید است با بهره‌گیری از امکانات آموزش از راه دور در نیازسنجی آموزشی مدرسین، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی و توان افزایی مدرسین و نیز ارزیابی دوره‌ها در دوره مسئولیت‌تان کوشا باشید.»

همچنین در بخشی از حکم شاه حسینی آمده است: «امید است در دورۀ مسئولیت در اجرا و ارزیابی نظام جامع ارزیابی توفیق همراهتان باشد.»

گفتنی است، شاه حسینی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشتۀ آموزش زبان انگلیسی است. وی از سال 1383همکاری خود را با کانون زبان ایران آغاز کرد و سابقۀ تدریس در هر سه گروه کودک، نوجوان و بزرگسال کانون زبان را در کارنامۀ فعالیت‌های خود دارد. ایشان همچنین کارشناس بازدید، کارشناس تعیین سطح کودکان و کارشناس جذب مدرس بوده و در تهیۀ فیلم‌های دوره‌های آموزشی و مجازی کانون زبان ایران با این مجموعۀ آموزشی همکاری داشته است.

شایان ذکر است، کاتوزیان دارای مدرک دکتری تخصصی بیوسیستماتیک است. وی از سال 1383 همکاری‌اش را با کانون زبان آغاز کرده است. تدریس در گروه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، کارشناس بازدید، کارشناس تعیین سطح، کارشناس جذب مدرس، همکاری در تهیۀ و ضبط CDهای آزمون‌های کانون زبان، همکاری در تهیۀ فیلم‌های آموزشی دوره‌های آموزشی و مجازی و ... از جمله مسئولیت هایی است که وی تا به امروز بر عهده داشته است. ایشان همچنین سابقۀ تدریس در دانشگاه را نیز دارد.
۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲
تعداد بازدید : ۴,۳۲۴
ماهرخ مخصوص
۱۳۹۸/۰۷/۰۷
5

تبریک خدمت همکاران بزرگوار با آرزوی موفقیت روز افزون

همکاران سعادت آباد
۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0

جناب آقای شاه حسینی این انتصاب شایسته را به شما تبریک عرض می کنیم انشالله دراین راه موفق وپیروز باشید.

سبحانی
۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0

جناب آقای شاه حسینی گرامی و جناب آقای کاتوزیان محترم این انتصاب شایسته را خدمت شما تبریک گفته و از درگاه ایزد منان موفقیت و سربلندی برایتان آرزومندم.

حسین زاده دلیر
۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0

تبریک به شما عزیزان

سروش اسدسنگابی-دفتر مرکزی استان فارس
۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0

جناب آقایان کاتوزیان و شاه حسینی عزیز مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر شما دو برادر بزرگوار ، موجبات ارتقاء مجموعه را فراهم خواهد نمود.از درگاه حضرت سبحان ، تداوم تعالی و توفیق ، سعادت و سیادت شما را مسالت دارم .

مهدیزاده
۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0

جناب آقای شاه حسینی گرامی این انتصاب شایسته رو خدمت شما بزرگوار تبریک عرض کرده انشاالله همیشه پیروز و موفق و سربلند باشید


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...