برای اولین بار در مرکز دانشکده (کرج)

برگزاری دورۀ مکالمۀ زبان فرانسه

برگزاری دورۀ مکالمۀ زبان فرانسه
محسن فیض الهی، مدیر کانون زبان استان البرز از راه‌اندازی دورۀ مکالمۀ زبان فرانسه برای اولین بار در مرکز آموزشی دانشکده (کرج) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این دوره مطابق با شش سطح چارچوب مشترک اروپا در رویکرد زبان‌های اروپایی CECR برگزار می‌گردد و شامل 4 سطح (A1, A2, B1, B2) با دو کلاس درسطحA2, B1, B2  می‌باشد.

بنابراین گزارش، در این دوره روش‌های گوناگون گفتاری و درک شنیداری و نیز روش‌های گوناگون نوشتاری و درک نوشتاری آموزش داده می‌شود و زبان آموز را برای دو توانایی مذکور در سطوح A1, A2, B1, B2 کادر اروپایی آماده می‌سازد. این کلاس‌ها در 21 جلسه (20 جلسه درس و یک جلسه امتحان ) برگزار می‌گردد.

گفتنی است، مرکز آموزشی دانشکده در چهار راه دانشکده کشاورزی جنوبی، رو به روی کتابخانه امیرکبیر، کوچه کیهان واقع شده است، در این مرکز زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، روسی و اسپانیایی به علاقه‌مندان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

همچنین در این مرکز دوره‌های مکالمه انگلیسی، بحث آزاد و آمادگی آزمون A1 آلمانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به ثبت‌نام در مرکز دانشکده می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه صبح ها از ساعت 8:30 تا 12:30و بعدازظهرها از ساعت 13:30 تا 17:30 و همچنین پنج شنبه‌ها از ساعت 8 تا 12:30 با شماره تلفن‌های ۳۲۲۵۵۴۲۰,۳۲۲۵۵۴۲۱,۳۲۲۵۵۴۲۲,۳۲۲۵۵۴۲۳,۳۲۲۳۳۹۹۶,۷ (۰۲۶) تماس حاصل نمایند.

۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۹
تعداد بازدید : ۱,۲۲۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...