کودکان شهر هرسین تحت آموزش‌های کانون زبان قرار خواهند گرفت

کودکان شهر هرسین تحت آموزش‌های کانون زبان قرار خواهند گرفت
محمد حسن پاک‌گهر، سرپرست کانون زبان استان کرمانشاه از راه‌اندازی مرکز آموزشی هرسین در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، پاک‌گهر عنوان کرد: در مرحلۀ اول قرار است بخش کودکان (خواهران و برادران) این مرکز راه‌اندازی شود و به امید خدا در ترم‌های آینده گروه‌های سنی نوجوان و جوان و بزرگسال (خواهران و برادران) را نیز راه‌اندازی خواهیم کرد.

وی افزود: مرکز هرسین در ورودی شهر، خیابان دانشجو، دانشگاه پیام نور واقع شده است و علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند با شماره تلفن‌های 08345126000، 08345127000و08345130919 تماس حاصل نمایند.

پاک گهر ادامه داد: کانون زبان ایران در استان کرمانشاه دارای 6 مرکز آموزشی است که در آن‌ها زبان‌های انگلیسی و عربی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. در برخی از مراکز این استان همچنین دوره‌های آمادگی تافل نیز برگزار می‌شود.
۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۲۳
تعداد بازدید : ۱,۵۰۱
رضا
۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0

ممنون که کودکان کرمانشاه را آموزش میدهید و در راه توسعه قدم بر میدارید

زهرا
۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0

واقعاً بابت راه اندازی شعبه هرسین ممنون هستیم،ما همیشه مجبور بودیم به خاطر کلاس های کانون تا کرمانشاه بینیم،فقط امیدوارم هرچه سریعتر کلاس های مقطع بزرگسال هم راه اندازی شه.ممنون


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...