برگزاری دورۀ عربی با گویش عراقی ویژۀ زائران اربعین در تهران و یزد

برگزاری دورۀ عربی با گویش عراقی ویژۀ زائران اربعین در تهران و یزد
یاسر زنگنه، مسئول بخش عربی کانون زبان ایران از برگزاری دورۀ عربی با گویش عراقی در مراکز وصال و جم (تهران) و آیت الله کاشانی (یزد) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این دوره برای اولین بار در کانون زبان به دو صورت فشرده و فوق فشرده برگزار شده است و در آن پرکاربردترین جملات و کلمات مورد نیاز زائران اربعین به آن‌ها آموزش داده می‌شود.

بر همین اساس کتابی شامل کلمات، اصطلاحات و گفتگوهای کاربردی به همراه تمرین‌های مرتبط توسط کارشناسان بخش عربی تالیف و لوح فشردۀ آن نیز در استودیو کانون زبان ایران ضبط شده است. همچنین کتاب به همراه لوح فشرده در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، مرکز آموزشی وصال در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، پلاک 43 واقع شده است و علاقه مندان به ثبت نام در این مرکز می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۰۰۵۰۱,۶۶۴۰۷۱۴۰ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند.

همچنین مرکز جم در خیابان شهید مطهری، خیابان فجر (جم)، پلاک 33 قرار دارد و برای ثبت‌نام در این مرکز می توانید با شماره تلفن ۸۸۸۴۴۴۰۷ (۰۲۱) تماس حاصل نمایید.

مرکز آموزشی آیت الله کاشانی (یزد) نیز در خیابان آیت االله کاشانی، جنب سازمان آب، کوچه 34 واقع شده و در روزهای شنبه تا چهارشنبه صبح از ساعت 8 تا 12، بعد از ظهر از ساعت 14:30 تا 20:30 می‌توانید با شماره تلفن ۳۶۲۸۰۱۱۱,۱۴(۰۳۵) با این مرکز تماس بگیرید.
۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۴۲
تعداد بازدید : ۱,۸۰۷
زهرا معینی
۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0

سلام علیکم اگر امکان داره برای ما که خارج از تهرانیم برنامه مجازی قرار بدین. متشکرم


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...