در مرکز شهید بهشتی برگزار شد:

دورۀ "مکالمۀ آزاد موضوعی زبان اسپانیایی"

دورۀ "مکالمۀ آزاد موضوعی زبان اسپانیایی"
دورۀ "مکالمۀ آزاد موضوعی زبان اسپانیایی" از ترم پاییز در مرکز آموزشی شهید بهشتی (تهران) راه‌اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، از اهداف این دوره مهیا کردن شرایطی است تا زبان‌آموزان سطح زبانی خود را با توجه به دستور زبانی که فرا گرفته‌اند و با به کارگیری جمله‌ها، اصطلاحات و عبارت‌های زبانی مناسب در قسمت مکالمه ارتقا دهند. زبان‌آموزان علاوه بر مشارکت گروهی در گفتگو با موضوعات متنوع فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... از همراهی اساتیدی زبده بهره‌مند می شوند.

بنابراین گزارش، مخاطبان این دوره زبان‌آموزان زبان اسپانیایی کانون زبان که سطح B 2 را تمام کرده‌اند و همچنین متقاضیانی که در آزمون تعیین سطح شرکت کرده‌اند هستند. طول این دوره 3 ترم و هر ترم 21 جلسه می‌باشد.

گفتنی است، مواد آموزشی این دوره از متون رسانه‌ای جدید با موضوعات روز و ... استخراج خواهد شد و به صورت جزوه یا فیلم تکثیر شده و در اختیار زبان آموزان قرار می‌گیرد. همچنین کتاب مکالمۀ Tema a Tema برای اولین بار توسط کانون زبان از کشور اسپانیا خریداری و بومی‌سازی شده است که در طول ترم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کتاب شامل تمام موضوعات مهم مانند کار، سلامتی، تحصیل و ... است که در هر درس به تفصیل از واژگان، ساختار دستوری مناسب استفاده شده است.

شایان ذکر است، مرکز آموزشی شهید بهشتی بعد از مرکز وصال، دومین مرکز در کشور است که دورۀ مکالمۀ آزاد موضوعی زبان اسپانیایی را برگزار می‌نماید.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره می‌توانند با شماره تلفن 88492192 بخش اسپانیایی کانون زبان ایران تماس حاصل نمایند.
۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۰
تعداد بازدید : ۱,۷۳۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...