توسعۀ زبان عربی در مراکز آموزشی کانون زبان ایران

توسعۀ زبان عربی در مراکز آموزشی کانون زبان ایران
یاسر زنگنه، مسئول بخش عربی کانون زبان ایران از راه‌اندازی این زبان در ترم پاییز در مراکز رامسر، آمل (خواهران)، کرمان (برادران)، رشت (خواهران) و بابل (خواهران) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مرکز آموزشی رامسر در استان مازندران واقع شده است و علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند به آدرس خیابان شهید مطهری (ابریشم محله)، مدرسه دخترانه شهید ببری مراجعه و یا در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 تا 20:30 با شماره تلفن ۵۵۲۲۵۷۵۹ (۰۱۱) تماس حاصل نمایند.

همچنین مرکز آموزشی آفتاب -آمل (خواهران) در میدان 17 شهریور، ابتدای بلوار طالب آملی، کوچه دریای 9 قرار دارد و علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مرکز می‌توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 13 تا 20 با شماره تلفن ۴۴۲۹۹۷۴۰ (۰۱۱) تماس بگیرند.

مرکز آموزشی آزادی- کرمان (برادران) در میدان آزادی، بلوار شهید صدوقی، بین کوچه 3 و 5، جنب بانک ملی قرار دارد، برای تماس با این مرکز می توانید با شماره تلفن ۳۲۴۵۲۵۶۸ (۰۳۴) تماس حاصل نمایید.

مرکز آموزشی دانش- بابل (خواهران) در میدان حمزه‌کلا، کمربندی غربی، کوچه توحید (دانشگاه آزاد سابق) قرار دارد و علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه  از ساعت 12 تا 20 با شماره تلفن ۳۲۳۰۳۰۳۵ (۰۱۱) تماس حاصل نمایند.

مرکز آموزشی فرهنگ- رشت (خواهران) نیز میدان توشیبا، به سمت فرهنگ، بالاتر از هتل پردیس واقع شده است و برای ثبت‌نام در این مرکز می‌توانید با شماره تلفن ۳۳۳۳۱۲۱۶,۷ (۰۱۳) تماس بگیرید.
۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۵
تعداد بازدید : ۳,۱۵۰
S
۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0

لطفا در شعبه های کرج هم زبان عربی بزارید. باتشکر

بخش عربی
۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0

با سلام.بخش عربی کانون زبان ایران چندین سال هست که آمادگی برگزاری کلاس در کرج را دارد به شرطی که مدیران محترم کانون زبان البرز اطلاع رسانی و جذب زبان آموز داشته باشند.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...