برگزاری دورۀ مکالمۀ ویژه در مرکز آموزشی لارستان (فارس)

برگزاری دورۀ مکالمۀ ویژه در مرکز آموزشی لارستان (فارس)
دکتر جلال رحیمیان، سرپرست کانون زبان استان فارس از راه‌اندازی دورۀ مکالمۀ ویژه در مرکز آموزشی لارستان در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این دوره مختص زبان‌آموزان بزرگسال (14 سال به بالا) با شرط برخورداری از دانش مقدماتی زبان انگلیسی در حد پایان سطح Basic 2 است.

بنابراین گزارش، شیوۀ آموزش در این دوره به نحوی برنامه‌ریزی شده است که با تکیه بیشتر بر تقویت مهارت گفتاری، فرصت کافی را برای مشارکت فعال زبان‌آموزان جهت انجام فعالیت‌های متنوع انفرادی و گروهی در کلاس فراهم می‌آورد و ضمن توجه به سایر مهارت‌های زبانی با پرداختن به موضوعات جذاب و به روز، زبان‌آموزان را به مباحثه  و گفتگو پیرامون ابعاد مختلف تشویق و ترغیب می‌نماید. 

گفتنی است، مرکز آموزشی لارستان در شهر جدید، سی‌متری هلال احمر، بلوک دوم، دبستان دخترانه مکتب الزهرا واقع شده است.

همچنین در این مرکز زبان انگلیسی به علاقه‌مندان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مرکز می‌توانید در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 12 الی 20 با شماره تلفن ۵۲۲۵۱۲۹۳ (۰۷۱) تماس حاصل نمایید.
۱۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۱۲
تعداد بازدید : ۱,۲۸۴
محمدمهدی.الف کارمند مرکز آباده
۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0

خدا نگه داره استاد شبانی عزیز، این مدرس عالِم، پرتلاش، باانگیزه و جوان مرکز لارستان را که الحق و الانصاف در تدریس هرگز ندیدم برای بچه ها کم گذاشته باشند. تبریک میگم به مرکز لارستان از داشتن چنین مدرسی...


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...