برگزاری کلاس‌های بحث آزاد (Free Discussion) در مرکز مشکوه (تهران)

برگزاری کلاس‌های بحث آزاد (Free Discussion) در مرکز مشکوه (تهران)
مهدیه علیمردانی، سرپرست مرکز آموزشی مشکوه (تهران) از برگزاری کلاس‌های بحث آزاد از ترم جاری در این مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، آشنایی با واژگان و اصطلاحات حوزههای مختلف، بهبود مهارت برقراری ارتباط و آشنایی با اصول و تکنیک های بحث و گفتگو از مهمترین اهداف این دوره است.

همچنین حداقل سطح زبانی برای ورود به دورۀ بحث آزاد 1 سطح Intermediate و برای دورۀ بحث آزاد 2 سطح  Intermediate High است. زبان‌­آموزانی که شرایط فوق را دارا نمی ­باشند، باید در آزمون تعیین سطح شفاهی شرکت کنند و در صورت احراز شرایط وارد دوره شوند.

این دوره در دو ترم21 جلسه‌ای (دو روز در هفته) برگزار می‌شود و تعداد زبان­‌آموزان کلاس‌های این دوره حداقل 8 و حداکثر 14 نفر است.

گفتنی است، در این دوره کتاب‌هایILI Free Discussion  به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شود. این کتاب‌ها در برگیرنده مطالب و فعالیت‌های دو نفره و گروهی متنوعی هستند که در هر درس به یک موضوع خاص می‌پردازد. هر درس از کتاب از سه بخش اصلی تشکیل شده است که مرحله به مرحله زبان‌آموزان را در راستای بحث و گفتگوی کلاسی هدایت می‌کند.

شایان ذکر است، مرکز آموزشی مشکوه (تهران) در میدان آزادی، جنب شهرک اکباتان، خیابان شهید عموئیان (بیمه 5 سابق)، پلاک 5 واقع شده و در آن زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه و آلمانی به علاقه‌مندان (خواهران) گروه سنی نوجوانان آموزش داده می‌شود.

علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 تا 20 و پنج شنبه‌ها از ساعت 8 تا 20 به آدرس میدان آزادی، جنب شهرک اکباتان، خیابان شهید عموئیان (بیمه 5 سابق)، پلاک 5 مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۴۴۶۳۲۵۸۹,۴۴۶۳۲۵۹۰(۰۲۱) تماس حاصل نمایند.

 

۱۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۳۶
تعداد بازدید : ۱,۹۵۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...