برگزاری دورۀ مکالمۀ نوجوانان عربی در مرکز تهرانپارس (خواهران)

برگزاری دورۀ مکالمۀ نوجوانان عربی در مرکز تهرانپارس (خواهران)
یاسر زنگنه، مسئول بخش عربی کانون زبان ایران از راه‌اندازی دورۀ مکالمۀ نوجوانان عربی در مرکز آموزشی تهرانپارس(خواهران) برای علاقه‌مندان 11 تا 14 سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این دوره شامل 12 ترم آموزشی است و در آن کتاب «بستان العربیه» به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شود. این کتاب‌ با رویکردی مبتنی بر چهار مهارت اصلی (شنیدن، خواندن، صحبت کردن و نوشتن) در بخش عربی کانون زبان ایران از سوی کارشناسان این بخش آماده شده است و سعی دارد با استفاده از تصاویر جذاب به آموزش کلمات روزمره و کاربردی زبان عربی بپردازد.

همچنین در این کتاب ۸ فصل وجود دارد که شامل جنبه‌های مختلف زندگی روزمره یک نوجوان و اصطلاح‌های مرتبط با اعضای بدن، خانه، مدرسه، مزرعه، لباس، وسایل حمل و نقل، باغچه و وسایل بازی است.

گفتنی است، مرکز آموزشی تهرانپارس (خواهران) در تهران پارس، بین فلکه سوم و چهارم، نبش خیابان 212 شرقی، پلاک 425 واقع شده است و علاقه مندان برای ثبت نام در این مرکز می توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 تا 20 و پنج‌شنبه‌ها از ساعت 8 تا 16 با شماره تلفن ۷۷۰۶۰۱۴۹ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است، بخش عربی کانون زبان ایران نیز با شماره تلفن88492242 پاسخگوی سوالات علاقه مندان به ثبت‌نام در این دوره خواهد بود.

۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۴۵
تعداد بازدید : ۱,۷۵۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...