رییس کانون زبان ایران در پانزدهیمن سفر استانی در گیلان:

تکریم ارباب رجوع یک شعار نیست، یک رفتار مهم است

تکریم ارباب رجوع یک شعار نیست، یک رفتار مهم است
مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران در پانزدهمین سفر استانی خود به استان گیلان سفر و با کارکنان و مسئولین مراکز این استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مومنی ضمن قدردانی از زحمات خانم خدیجه تقی‌پور، مدیر کانون زبان استان گیلان، موفقیت‌های به دست آمده در این استان را حاصل کار تیمی و وفاق ایجاد شده بین همکاران دانست و عنوان کرد: هر زمان که خبر از اتفاقی خوب در یک استان به ما می‌رسد بدون شک می‌دانیم که این مهم نتیجۀ تلاش‌های تیمی در آن استان است.

 وی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در کانون زبان از سوی کارکنان و مدرسان گفت: زبان‌آموزان و والدین آن‌ها ولی‌نعمتان ما هستند؛ باید خوش‌رفتاری و مهربانی با آن‌ها را سرلوحۀ فعالیت‌هایمان قرار دهیم و تلاش نماییم تا پاسخگوی نیاز آن‌ها به بهترین شکل ممکن باشیم. باید تلاش نماییم که گشاده‌رو باشیم و حتی اگر می‌خواهیم نه بگوییم آن را با زبان خوش و احترام بگوییم.

رییس کانون زبان تعیین سطح را فرآیندی مهم و تاثیرگذار دانست و خاطر نشان کرد: تعیین سطح اولین برخورد موثر زبان‌آموزان با ماست و بیشتر از آن که یک کارِ علمی باشد یک فرآیند رفتاری است. اولین برخورد هر مراجعه‌کننده‌ای با مجموعۀ ما طی فرآیندِ تعیین سطح اتفاق می‌افتد پس لازم است تا خوش‌اخلاق‌ترین، مهربان‌ترین و باسوادترین مدرسان را برای این امر در نظر بگیریم.

رییس کانون زبان ایران ارائۀ گزارش و بازخورد در خصوص تجهیزات و ساختمان مراکز آموزشی به دفتر مرکزی را از جمله وظایف مدیر استان و مسئولان مراکز عنوان کرد و ادامه داد: حتما به گزارش‌ها و درخواست‌های ارسالی از سوی شما رسیدگی می‌شود و پاسخ داده خواهد شد، اما در برخی از موارد نیز می‌توانید با کمی خلاقیت، سلیقه و همچنین به اشتراک‌گذاری ایده‌هایتان محیط آموزشیِ جذاب و دلنشینی را برای زبان‌آموزان مهیا کنید.

گیلان2

وی در ادامه با اشاره به افزایش بی سابقۀ زبان‌آموز در کانون زبان در ترم تابستان 98 گفت: قدردان همۀ عزیزانی که برای به ثمر رسیدن این موفقیت تلاش کردند هستیم و بسیار خرسندیم که درآمد حاصل از این مجموعۀ آموزشی برای کودکان و نوجوانان این مرز و بوم و ارائۀ خدمات به آن‌ها از طریق فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هزینه خواهد شد.

ایشان مجموعۀ کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران را اعضای یک خانواده دانست و بیان کرد: همۀ اعضای این خانواده در تلاش هستند تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، در تربیت و پرورش فکر و ذهنِ آینده‌سازان کشور سهیم باشیم.

در این سفر دکتر علیرضا اسلامی، معاون آموزشی، دکتر مرضیه امامی، معاون پژوهشی، رضا لیاقی، مشاور رییس در امور استان‌ها، محمد صفری، مدیر حراست و رضا عزیزی، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت کانون زبان ایران، وی را همراهی کردند.

گفتنی است، رییس کانون زبان ایران و هیات همراه در این سفر از مراکز آموزشی این استان بازدید و در خصوص به‌روزرسانی و بهتر شدن عملکرد مراکز راهکارهایی را ارائه کردند. همچنین اقلام و تجهیزات آموزشی قابل توجهی نیز در این سفر به مراکز آموزشی این استان تخصیص داده شد.

گیلان3

گیلان4

گیلان4

گیلان5

گیلان6

گیلان6

 

 

 

 

 

۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۳
تعداد بازدید : ۳,۰۹۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...