رییس کانون زبان در دیدار با مدرسان استان گیلان عنوان کرد:

کانون زبان ایران، بلندآوازه‌تر، بزرگتر و قدرتمندتر از همیشه

کانون زبان ایران، بلندآوازه‌تر، بزرگتر و قدرتمندتر از همیشه
رییس کانون زبان ایران در سفر به استان گیلان با مدرسان این استان دیدار و گفت و گو و به برخی از برنامه‌های در دست اقدام در این حوزه اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مصطفی مومنی در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدرسان استان گیلان عنوان کرد: کانون زبان در حال حاضر روندی رو به رشد دارد و بر قله‌های پیشین پا نهاده است. همۀ ما در این خانوادۀ بزرگ در تلاش هستیم تا کانون زبان بلند آوازه‌تر، وسیع‌تر و قدرتمندتر از همیشه باشد.

 گیلان12

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مومنی در این دیدار به اتفاقی جدید در حوزۀ مدرسان تحت عنوان «کارنامۀ نظرسنجی» اشاره کرد و گفت: برنامه‌ای تنظیم شده است تا زبان‌آموزان قبل از انجام آزمون آنلاین در یک نظرسنجی در خصوص مدرس خود شرکت کنند، در این نظرسنجی ده محور از پیش تعیین شده وجود دارد تا زبان‌آموزان در هر یک از آن‌ها به مدرس خود امتیاز دهند. به این ترتیب شرایطی فراهم خواهد شد تا مدرس نظر کلی زبان‌آموز و میانگین امتیاز خود را دریافت کند؛ البته لازم به ذکر است که نتایج حاصل از این نظر سنجی به صورت محرمانه فقط برای مدرس و مدیر استان قابل مشاهده خواهد بود و نتایج آن هیچ تاثیری در میزان حقوق دریافتی مدرسان نخواهد داشت بلکه باعث می‌شود یک بازخورد واقعی و صادقانه برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت به مدرس ارائه شود.

گیلان12

رییس کانون زبان ایران همچنین از برگزاری «آزمونک» برای مدرسان خبر داد و گفت: قرار است از مدرسان آزمونی آنلاین تحت عنوان «آزمونک» گرفته شود و در آن دانش تخصصی و مهارت‌های تدریس ایشان و همچنین نحوۀ مدیریت کلاس و... مورد سنجش قرار گیرد؛ نتایج حاصل از این آزمون نیز در کارنامه‌ای محرمانه در اختیار مدرسان قرار خواهد گرفت و باز هم نتایج آن تاثیری در حقوق و مزایای این عزیزان ندارد بلکه صرفا برای توسعه و پیشرفت فردی مدرسان ارجمند مدنظر قرار گرفته است.

وی در بخش پایانی سخنانش با تاکید دوباره بر شعار تکریم ارباب رجوع عنوان کرد: مدرسان پیشانی کانون زبان و برای این مجموعه بسیار مهم و گرانقدر هستند.کانون زبان ایران مجموعه‌ای فرهیخته است که مردم داوطلبانه به این مجموعه مراجعه می‌کنند پس لازم است اخلاق خوش و رعایت احترام در این مجموعه مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

گیلان13

 در ادامه این مراسم مدرسان در خصوص ساختمان مراکز آموزشی، تجهیزات کلاس‌های آموزشی، سیستم حقوق و مزایا، قرارداد مدرسان، استفاده از امکانات رفاهی، تعداد زبان‌آموزان در کلاس، بیمه مدرسان و ... نظرات و پیشنهادهایی را با رییس کانون زبان ایران در میان گذاشتند.

 

۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۲۵
تعداد بازدید : ۲,۷۶۸
علی ساجدی
۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0

شاید خیلی با ایده ای های که در سر همه است فاصله داشته باشید اما خیلی از تغییرات بخصوص امکانات و تجهیزات شعب و همچنین رسیدگی به ساختمان ها به خوبی مشهود است و به نظر من بی انصافی است اگر قدردان افرادی که برای این موضوع تلاش می کنند نباشیم

بی نام
۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0

با سلام و عرض ادب خیلی خیلی سپاسگزار تمام زحمات مدیر عامل محترم هستیم و خدارو شاکریم که در مجموعه ای مثل کانون زبان ایران فعالیت داریم. فقط خواهش کوچک در مورد حقوق کارکنان اداری هم افزایش هایی اعمال بفرمایید . با تشکر از تمام زحمات


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...