گفتگوی شبکه خبری «العالم» با زبان‌آموزان موفق کانون زبان ایران

گفتگوی شبکه خبری «العالم» با زبان‌آموزان موفق کانون زبان ایران
امیر رحیم‌زاده و حسین زنگنه از زبان‌آموزان موفق کانون زبان ایران با حضور در استودیو شبکۀ خبری العالم با مجری این شبکه گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، رحیم‌زاده، زبان‌آموز بخش انگلیسی کانون زبان در سن 5 سالگی مدال نقاشی در مسابقات بینالمللی را دریافت کرده و زنگنه زبان‌آموز گروه نوجوانان عربی و انگلیسی کانون زبان در سن 3 سالگی قرآن را فراگرفته است.

زنگنه در پاسخ به سوال مجری در خصوص انگیزه وی برای یادگیری زبان عربی گفت: از یک طرف پدرم مدرس عربی در کانون زبان بود و از طرف دیگر به خاطر علاقۀ شخصی و این که دوست داشتم کارتون های عربی را ببینم و متوجه شوم به آموختن این زبان علاقه‌مند شدم.

وی ادامه داد: از سه سالگی با کمک تصاویر و اشاره، قرآن را یاد گرفتم، در اکثر اوقات نیز همراه با پدرم به کلاس‌های ایشان می‌رفتم و کم کم با گوش دادن، به زبان عربی و گویش‌های آن علاقه‌مند شدم.

زنگنه در پاسخ به سوال مجری برنامه پیرامون زبان عربی گفت: زبان عربی زبان شیرین و زیبایی است که با شنیدن و تکرار می‌توان آن را یاد گرفت. من زبان عربی را خیلی دوست دارم و خوشحال هستم که هم زبان عربی و هم انگلیسی را در کانون زبان ایران آموخته‌ام.

در ادامه مجری برنامه یادگیری قرآن و زبان عربی توسط حسین را از سه سالگی باعث شگفتی دانست و با اشاره به این که ایشان علاوه بر عربی فصیح به گویش‌های زبان عربی نیز مسلط است از وی خواست تا قصه‌ای به زبان عربی تعریف کند و نتیجه‌گیری خود را از آن عنوان کند.

در ادامه می توانید فیلم مربوط به این برنامه را مشاهده نمایید:

۲۱ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۵۳
تعداد بازدید : ۳,۲۷۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...