برپایی نشست «هماهنگ سازی اصول و روش تدریس» در کرمانشاه

برپایی نشست «هماهنگ سازی اصول و روش تدریس» در کرمانشاه
نشست مدرسان گروه کودکان مراکز آموزشی استان کرمانشاه با عنوان «هماهنگ سازی اصول و روش تدریس» با حضور محمد حسن پاک گهر، مدیر کانون زبان استان و جمعی از مسئولان مراکز آموزشی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این نشست پاک‌گهر ضمن قدردانی از زحمات مدرسان بخش کودک در خصوص برخی از مسائل مربوط به مراکز آموزشی نکاتی را یادآور شد و با اشاره به اهمیت موضوع تکریم ارباب رجوع از آنان خواست در صدد رفع مسائل موجود و رشد حداکثری تلاش مضاعف نمایند.

در این جلسه همچنین سجاد سبزواری، کارشناس بخش کودکان پیرامون راهکارهای موثر در نحوۀ مدیریت زمان تدریس، تعامل هر چه بیشتر و چگونگی برقراری ارتباط موثر با زبان‌آموزان و تصحیح خطاهای آنان نکاتی را عنوان کرد.

در پایان این نشست سبزواری ضمن تاکید بر انجام فعالیت‌های مکالمه محور و ایجاد انگیزه در زبان آموزان، مدرسان را به استفادۀ بهینه از وسایل کمک آموزشی و ارائۀ بازی‌های متنوع ترغیب نمود.

در این نشست همچنین مدرسان ضمن ارائۀ مسائل و موضوعات مرتبط از نظرات و راهکارهای سایر مدرسان بهره‌مند شدند.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان کرمانشاه دارای دارای 6 مرکز آموزشی است و در آن ها زبان‌های انگلیسی، آلمانی و عربی به زبان آموزان (خواهران و برادران) گروه های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می شود. در برخی از مراکز این استان همچنین دوره‌های آمادگی تافل، مکالمه ویژه و بحث آزاد نیز برگزار می‌شود.

۲۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۱۴
تعداد بازدید : ۲,۷۴۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...