فرماندار شهرستان دورود:

خانواده‌ها به کانون زبان به عنوان یک برند معتبر و موفق اعتماد دارند

خانواده‌ها به کانون زبان به عنوان یک برند معتبر و موفق اعتماد دارند
مجتبی بیرانوند، فرماندار شهرستان دورود در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری و همچنین مدیر کانون زبان استان برگزار شد با اشاره به اعتماد خانواده‌ها به کانون زبان به عنوان یک برند معتبر و موفق ابراز امیدواری کرد که با توسعۀ مراکز کانون افرادی بیشتری بتوانند از خدمات این نهاد بهره‌مند شوند.
 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، بیرانوند عنوان کرد: شهر دورود با داشتن جمعیتی حدود200 هزار نفر دارای توانمندی‌های زیادی در زمینه‌های فرهنگی، هنری و علمی است، لازم است این توانایی‌ها شناسایی و شرایط رشد آنها فراهم شود.

وی در خصوص راه اندازی مرکز آموزشی کانون زبان در این شهرستان بیان کرد: در کانون شرایط برای رشد استعداد کودکان و نوجوانان فراهم است و آموزش زبان‌های خارجی نیز از ضروریات جامعه است، پس راه اندازی مرکز در شهرستان دورود را به فال نیک می‌گیریم.

دورود

در ادامۀ این جلسه مهدی ذوالفقاری، مدیرکانون زبان لرستان گزارشی از عملکرد کانون زبان در این استان ارائه کرد.

همچنین محمد جواد محمدی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان نیز ضمن تقدیر از حضور و حمایت‌های فرماندار درود گفت: با توجه به نیازهای موجود و درخواست‌های مکرر خانواده‌ها، با هماهنگی با مدیرکانون زبان، اولین مرکز آموزشی کانون زبان در این شهرستان در مرکز فرهنگی هنری راه اندازی شده است.
وی اضافه کرد: بیش از 85 زبان‌آموز با همراهی 2مدرس اولین ترم آموزشی را در دو گروه نوجوان و جوان و بزرگسال در این مرکز آغاز می کنند و انشاالله برای ترم زمستان با در اختیار قرار دادن یک ساختمان برای کانون زبان، تعداد ثبت‌نام‌ها و کلاس‌ها چند برابر افزایش خواهد یافت.

 

 

۲۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۰
تعداد بازدید : ۲,۱۰۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...