مدیر کانون زبان استان یزد:

استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همکاران و مدرسان در هسته‌های آموزشی و پژوهشی

استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همکاران و مدرسان در هسته‌های آموزشی و پژوهشی
رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان یزد با حضور در جلسۀ هستۀ آموزشی و پژوهشی استان، فعالیت در این هسته‌ها را در جهت استفادۀ بیشتر از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همکاران و مدرسان هر استان موثر دانست.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی عنوان کرد: این هسته‌ها در رشد و توسعۀ ایده‌های جدید و همچنین پویایی مجموعه تاثیرگذار خواهد بود برای همین از همۀ مدرسان و همکاران می‌خواهیم تا ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را اعلام نمایند تا پس از طرح و بررسی در این جلسات مورد بهره برداری قرار گیرد.

بنابراین گزارش، برنامه‌ریزی برای برگزاری جمعه فیلم، جشنوارۀزبان‌آموزی سلامت با هدف زندگی سالم به زبان انگلیسی و عربی، هماهنگی و اخذ مجوز جهت برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های مورد نیاز، پیشنهاد درخصوص سیلابس‌های درسی و ... از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان یزد دارای 8 مرکز آموزشی است و در آن زبان‌های ‌انگلیسی، عربی و فرانسه به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷
تعداد بازدید : ۲,۹۶۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...