آموزش زبان روسی به مازندران، مشهد، کرج و بوشهر رسید

آموزش زبان روسی به مازندران، مشهد، کرج و بوشهر رسید
دکتر راهله ضیایی، مسئول بخش روسی کانون زبان ایران عنوان کرد: پس از استقبال از برگزاری دوره‌های عادی، فشرده و خصوصی آموزش زبان روسی در شهرهای مختلف، از مهرماه سال جاری این دوره‌ها در شهرهای مازندران، مشهد، کرج و بوشهر نیز آغاز به کار کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، ضیایی گفت: مرکز آموزشی دانشکده کرج در چهار راه دانشکده کشاورزی جنوبی، روبه روی کتابخانه امیر کبیر، کوچه کیهان واقع شده است و برای تماس با این مرکز می‌توانید با شماره تلفن‌های۳۲۲۵۵۴۲۰,۳۲۲۵۵۴۲۱,۳۲۲۵۵۴۲۲,۳۲۲۵۵۴۲۳,۳۲۲۳۳۹۹۶,۷(۰۲۶) تماس حاصل نمایید.

وی افزود: مرکز آموزشی شماره 1 مشهد نیز در خیابان دانشگاه، دانشگاه 25 (گلستان غربی)، پلاک 351 قرار دارد و با شماره تلفن‌های ۳۸۴۵۷۷۵۰,۱(۰۵۱) می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید.

ضیایی در خصوص شهرهای مازندران و بوشهر گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات در خصوص برگزاری این آزمون در بوشهر می‌توانند با دفتر مدیریت این استان با شماره تلفن ۳۳۳۲۶۶۳۹(۰۷۷) تماس بگیرند، همچنین مرکز خاقانی ساری نیز در میدان امام حسین (ع)، خیابان خاقانی واقع شده و شمارۀ ۳۳۳۱۳۱۶۹(۰۱۱) مربوط به این مرکز می‌باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های زبان روسی کانون زبان می‌توانند همه روزه در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ذکر شده تماس گرفته و یا به واحدهای مربوطه مراجعه نمایند؛ همچنین گروه زبان روسی با شماره تلفن 88492369-021 پاسخگوی سوالات عزیزانی که علاقه‌مند به شرکت در این دوره هستند خواهند بود.

 

 

 

۱۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۰۹
تعداد بازدید : ۱,۹۹۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...