انتصاب مسئولان جدید مراکز آموزشی کانون زبان ایران

انتصاب مسئولان جدید مراکز آموزشی کانون زبان ایران
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران طی احکامی جداگانه شهرام دیوان بکی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی دانش – آذربایجان غربی، میثم طاهری نسب را به عنوان مسئول مرکز آموزشی خواهران نوجوان – گلستان، منا السادات فیض رحیمی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی کارمندان خواهر – کرمانشاه، زهره ولی‌زاده را به عنوان مسئول مرکز آموزشی کودکان – کرمانشاه، پروین اسمعیلی اسکندر را به عنوان مسئول مرکز آموزشی پاستور – آذربایجان شرقی و سجاد صالحی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی بزرگسالان خواهر – لرستان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این احکام آمده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و همراهی کارکنان و مدرسان گرامی، در انجام وظایف محوله و پیشبرد امور آن مرکز موفق و منصور باشید.

۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۰۶
تعداد بازدید : ۴,۲۰۲
نوید
۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0

سرکارخانم اسمعیلی عزیز تبریک عرض میکنم.از خداوند متعال توفیق روزافزون برایتان خواستارم و امیدوارم بیش از پیش در پیشبرد اهداف کانون زبان ایران موفق و موید باشید

کوثر قدمی
۱۳۹۸/۰۹/۰۴
5

همکاران گرامی کسب موفقیت و ارتقاء شغلی جدیدتان را تبریک عرض می‌کنیم و از درگاه خداوند منان توفیق روز افزون و بهروزی شما را خواستاریم.

الهام قاسمی
۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0

همکار محترم جناب آقای دیوان بکی انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک عرض نموده و آرزومندیم در سایه دلسوزی همیشگی شما شاهد پیشرفت بیشتر این مجموعه باشیم.

صغیری
۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0

سرکار خانم اسمعیلی عزیز و همکاران گرامی ارتقا شغلیتان را تبریک عرض می کنم و برایتان از درگاه خداوند منان خواستار موفقیت روزافزون هستم.

همکار تبریز
۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0

سرکار خانم اسمعیلی ، مایه بسی خوشحالی ست انتصاب جنابعالی . واقعا زحمات بسیاری تا کنون کشیده اید و لایق این ارتقا هستید .

حسینی
۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0

جناب آقای دیوان بکی تبریک میگم و توفیق روز افزون شما را خواستارم.

صادقزاده
۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0

سرکار خانم اسمعیلی ، همکار و همسر گرامی ام ، صمیمانه تبریک می گویم.انشالا که سایر سرپرستان شعب کانون، ارتقا شغلی گرفته و تا حدودی ، زحماتشان ازین طریق جبران گردیده و قوت قلبی برای انان جهت ارتقای بیش از پیش کانون زبان ایران باشد .

بی نظیر بالغ
۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0

سرکار خانم فیض رحیمی دوست و همکار گرامی کسب موفقیت و ارتقاء شغلی جدیدتان را تبریک عرض می‌کنم. امید به آن است که با حضور شما در شعبه کارمندان کرمانشاه قطار پیشرفت،همچون گذشته به سمت پیشبرد اهداف سازمان درحرکت باشد. اینجانب از درگاه ایزد منان برای شما آرزوی بهترین ها را دارم.

بی نظیر بالغ
۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0

سرکار خانم ولی زاده همکار عزیز امید است با کسب جایگاه جدید، هر روز شاهد پیشرفت مرکز کودکان کرمانشاه بیش از پیش باشیم و آرزومندم در آینده به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنید.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...