تشریح نشانه‌های یک سازمان موفق در کارگروه مسئولان مراکز آموزشی استان گیلان

تشریح نشانه‌های یک سازمان موفق در کارگروه مسئولان مراکز آموزشی استان گیلان
در سومین جلسۀ کارگروه مسئولان مراکز آموزشی کانون زبان استان گیلان که با حضور اسفندیار ضیایی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان و خدیجه تقی‌پور، مدیر کانون زبان استان برگزار شد، نشانه‌های یک سازمان موفق تشریح گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، ضیایی در این جلسه عنوان کرد: سازمانی در حال رشد و پویایی است که حرفی برای گفتن داشته باشد؛ نشانه‌های یک سازمان موفق در درجۀ اول نیروهای انسانی آن سازمان است که هم‌تراز با هم حرکت کنند و هر یک از کارکنان همدلانه در کنار هم مانند یک زنجیر باشند.

وی افزود: از دیگر نشانه‌های یک سازمان موفق تجهیزات و امکانات آموزشی موجود شامل فضای آموزشی همراه با امکانات رفاهی مناسب است، نشانۀ دیگر مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع است.

ایشان همچنین در خصوص لزوم همکاری کانون زبان با کانون پرورش فکری نکاتی را عنوان کرد و در انتها از مسئولان مراکز خواست درخواست‌های خود را از قبیل امکان استفاده از سالن‌های کانون پرورش فکری و ارتباط بیشتر با آموزش و پرورش با وی در میان بگذارند.

کارگروه استان گیلان

در ادامه این جلسه تقی‌پور ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان و کارکنان مراکز جهت افزایش تعداد زبان‌آموز گفت: ارسال تجهیزات مورد نیاز به مراکز جانی دوباره به استان بخشیده است.

وی همچنین در خصوص تغییر مکان برخی از مراکز آموزشی این استان به نکاتی اشاره کرد.

 مدیر کانون زبان استان گیلان همچنین بیان کرد: با توجه به موقعیت مکانی و جمعیت جوان استان گیلان و همچنین تهیۀ تجهیزات مورد نیاز استان، ظرفیت بالایی جهت جذب بیشتر زبان‌آموز وجود دارد و انتظار می‌رود در ترم‌های آتی شاهد افزایش قابل توجه تعداد زبان‌آموزان باشیم.

راه‌اندازی بخش‌های غیرانگلیسی، راه‌های جذب و نگهداشت زبان‌آموز، ارتقا کیفیت آموزشی، کلاس‌های برون کانونی، برپایی دوره‌های ACT، اطلاع رسانی جهت تشکیل هستۀ پژوهش، برپایی جمعه فیلم در استان و... از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به آن‌ها اشاره شد.

۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۱۳
تعداد بازدید : ۱,۳۱۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...