نشست صمیمانه رییس کانون زبان با مسئولان مراکز استان خراسان رضوی

نشست صمیمانه رییس کانون زبان با مسئولان مراکز استان خراسان رضوی
در حاشیه نشست فصلی مدیران ستادی و استانی کانون زبان در شهر مشهد، مسئولان ستادی و مراکز استان خراسان رضوی با دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران و رضا لیاقی، مشاور رییس در امور استان‌ها دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این دیدار جواد نکوزاد، مدیر کانون زبان استان ضمن ارائۀ آمار و گزارش‌های مربوط به مراکز و زبان‌آموزان استان به معرفی هر یک از مسئولان مراکز پرداخت.

نشست فصلی مشهد9

در ادامه مومنی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران از مسئولان خواست با توجه به ظرفیت‌های بالای مراکز، نسبت به تحقق انتظاراتی که از آن‌ها وجود دارد برنامه‌ریزی و تلاش نمایند.

همچنین هر یک از مسئولان به طرح مسائلی پیرامون نوسازی تجهیزات آموزشی و موضوعات مربوطه پرداختند و رییس کانون زبان در خصوص هر یک راهکارهای لازم را ارائه کرد.

 

نشست فصلی مشهد9

 

مومنی در پایان ضمن تاکید بر لزوم توجه به شعار تکریم ارباب رجوع از تمامی همکاران خواست برخورد محترمانه و صبورانه را سرلوحۀ فعالیت‌های خود قرار دهند و سپس از کارکنان کانون زبان که همراهی دلسوزانۀ آن‌ها موجب استواری این مجموعۀ آموزشی در طول سالیان گذشته بوده است تشکر و قدردانی کرد.

 

نشست فصلی مشهد8

۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۲
تعداد بازدید : ۱,۸۷۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...