برگزاری سه دورۀ توجیهی برای کارشناسان بازدید کانون زبان ایران

برگزاری سه دورۀ توجیهی برای کارشناسان بازدید کانون زبان ایران
نوشین حسین‌زاده دلیر، مدیر امور مدرسین معاونت آموزشی کانون زبان ایران از برگزاری سه دورۀ توجیهی برای کارشناسان بازدید کانون زبان در مقاطع مختلف خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دلیر گفت: دورۀ توجیهی گروه جوان و بزرگسالان توسط استاد نصرت‌اله برزآبادی برگزار و در آن روش تدریس گروه سنی جوان و بزرگسال، نحوۀ بازدید از کلاس، ارائۀ بازخورد به مدرس و اشتباهات رایج تلفظی و ارائۀ راهکار به کارشناسان بازدید آموزش داده شد.

وی افزود: دورۀ توجیهی نوجوانان نیز توسط کارشناس آموزش خانم شادی شیواخواه برگزار شد و نحوۀ پرکردن فرم بازدید، نحوۀ نمره‌دهی، نحوۀ برگزاری جلسۀ ملاقات با والدین در مقطع نوجوانان و آموزش روش تدریس در این گروه سنی از موضوعاتی بود که در آن مطرح گردید.

ایشان ادامه داد: در دورۀ توجیهی مقطع کودکان نیز مباحثی از قبیل روش تدریس مقطع کودکان، نحوۀ نمره‌دهی، نحوۀ پرکردن فرم بازدید و ارائۀ بازخورد به مدرس، نحوۀ برگزاری جلسه ملاقات با والدین و ... توسط آقای احمد کاتوزیان، مسئول توانمندسازی امور مدرسین تدریس شد.

۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۱۳
تعداد بازدید : ۲,۰۳۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...