آزمون جذب مدرس دورۀ IELTS برگزار شد

آزمون جذب مدرس دورۀ  IELTS  برگزار شد
آزمون جذب مدرس دورۀ IELTS در ادارۀ مرکزی کانون زبان در استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر محمد شاهین تقدمی مدیر بخش آموزش‌های ویژه از برگزاری آزمون جذب مدرس دورۀ  IELTS  خبر داد و گفت: در این آزمون مدرسان واجد شرایط کانون زبان از استان‌های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، مرکزی، کردستان و ایلام حضور داشتند.

وی افزود مدرسانی که در این آزمون پذیرفته شوند از ترم زمستان توانایی تدریس در دورۀ  IELTS را در مراکز آموزشی کانون زبان ایران خواهند داشت.

تقدمی خاطر نشان کرد: این آزمون در 4 بخش Listening  ،  Reading ، Writing  و Speaking برگزار گردید که نتایج آن از طریق مکاتبه با مدیران استانی اعلام خواهد شد.

تقدمی در پایان از کارشناس دورۀ آیلتس، مسئول بخش آموزش‌های ویژه و دیگر همکاران بخش آموزش‌های ویژه که نقش بسزایی در موفق برگزار شدن جلسه آزمون داشتند تشکر و قدردانی کرد. 

۹ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۱۰
تعداد بازدید : ۲,۴۶۸
مدرس
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0

متاسفانه بخش Listening مشکل داشته و با توجه به عدم تطابق با سوالات قطع گردید . برگزاری آزمون هایی از این دست نیازمند دقت و برنامه ریزی به مراتب بهتری خواهد بود .


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...