مدیر کانون زبان استان قم:

تنوع در ارائۀ زبان‌های مختلف از مصادیق تکریم ارباب رجوع است

تنوع در ارائۀ زبان‌های مختلف از مصادیق تکریم ارباب رجوع است
سید مهدی نورموسوی، مدیر کانون زبان استان قم در نشست فصلی کارکنان این استان تنوع در ارائۀ زبان‌های مختلف را از مصادیق تکریم ارباب رجوع دانست و از راه‌اندازی دوره‌های فرانسه و اسپانیایی در مراکز این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، نورموسوی گفت: یکی از رموز موفقیت در پیشبرد اهداف کانون زبان  ایجاد وحدت، همدلی و یکپارچگی کارکنان است، انجام فعالیت‌ها در قالب کار تیمی بر اعتلای بیش از پیش نام پرافتخار کانون زبان ایران تاثیرگذار است.

وی افزود: ایجاد فضای مناسب و ارائۀ راهکار در جهت جذب زبان‌آموز میسر نمی‌شود مگر با همت و تلاش که این دو نیز نیازمند تفکر جامع و همه جانبه‌ است و سرمنشاء آن کامل بودن، داشتن تقوا و وجدان است.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان قم دارای 4 مرکز آموزشی است. در این مراکز زبان‌های انگلیسی و عربی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) در گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

۹ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۴۶
تعداد بازدید : ۱,۲۱۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...