تغییر آدرس 4 مرکز آموزشی در استان گلستان

تغییر آدرس 4 مرکز آموزشی در استان گلستان
امیرحسین غریب، مدیر کانون زبان استان گلستان از تغییر آدرس 4 مرکز آموزشی عدالت 1، مهر، بندرترکمن و کلاله در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی گفت: مرکز آموزشی عدالت 1 به خیابان چاله باغ، بین قدس 1 و بلوار حسام، جنب رستوران حاج بابا انتقال یافته است. در این مرکز زبان انگلیسی به خواهران گروه سنی نوجوان آموزش داده می‌شود. برای تماس با این مرکز می‌توانید با شماره تلفن 32325242 تماس حاصل نمایید.

غریب افزود: مرکز آموزشی مهر نیز به خیابان 5 آذر، آذر یکم، روبروی کتابخانۀ میرفندرسکی انتقال یافته و شماره تلفن 32366791 مربوط به این مرکز است. در این مرکز زبان‌های انگلیسی و فرانسه به برادران گروه سنی جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

ایشان ادامه داد: مرکز بندر ترکمن در خیابان آزادی، نبش آزادی 20 (تقی بائی) قرار دارد و با شماره تلفن 34432700 می‌توانید با این مرکز تماس حاصل نمایید. در این مرکز زبان انگلیسی به علاقه‌مندان گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

همچنین مرکز کلاله نیز به خیابان امام خمینی شمالی، بعداز چهارراه آزادی، روبروی درمانگاه خاتم الانبیا واقع شده و شماره 35442503 مربوط به این مرکز می‌باشد. در این مرکز زبان انگلیسی به علاقه‌مندان گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال ارائه می‌شود.

۱۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۲۹
تعداد بازدید : ۳,۳۴۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...