کارگروه طرح تکریم ارباب رجوع در مرکز وصال تشکیل جلسه داد

کارگروه طرح تکریم ارباب رجوع در مرکز وصال تشکیل جلسه داد
معصومه عباسی، مسئول مرکز آموزشی وصال تهران از برپایی اولین جلسۀ کارگروه طرح تکریم ارباب رجوع در این مرکز خبر داد.
 به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه که با حضور رضا عزیزی، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت، مجتبی پورضرغام، مدیر پهنۀ شرق و جنوب استان تهران، مهدی شرافتی‌نژاد، مسئول دفتر توسعه و برنامه‌ریزی آموزشی، هادی صالحی، مسئول توزیع محصولات آموزشی و کمک آموزشی، یاسر زنگنه، مسئول بخش عربی، امیر صداقت، مسئول امور عمومی و جمعی از مدیران پهنۀ شرق و جنوب استان برگزار شد، نقش مسئولان و همکاران اداری در تحقق طرح تکریم ارباب رجوع مورد بررسی قرار گرفت.

ایجاد فضایی دلنشین و صمیمانه برای ارباب رجوع، بررسی راهکارهای موثر در راه‌اندازی بخش غیرانگلیسی، بررسی و عارضه‌یابی، بازدید از مراکز آموزشی، راه‌اندازی کلاس‌های IELTS و TOEFL و تبلیغات موثر در جهت جذب زبان‌آموز از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه به آن‌ها پرداخته شد.

گفتنی است، این کارگروه قرار است هر بار در یکی از مراکز آموزشی استان تهران تشکیل جلسه داده و موضوعات مربوط به آن مرکز را مورد بررسی قرار دهد.

۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۷
تعداد بازدید : ۱,۹۶۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...