تکریم ارباب‌رجوع، کلید بهبود عملکرد مرکز بوشهر است

تکریم ارباب‌رجوع، کلید بهبود عملکرد مرکز بوشهر است
امید بهادری، سرپرست کانون زبان استان بوشهر ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان و مدرسان این استان عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع، کلید بهبود عملکرد مرکز بوشهر است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، بهادری در این جلسه بر همکاری بیش از پیش کانون زبان استان با کانون پرورش فکری استان تاکید نمود.

همچنین با توجه به توانمندی‌های هر کدام از کارکنان و مدرسان، ماموریت‌هایی در خصوص توسعۀ بخش‌های غیرانگلیسی، افزایش کلاس‌های برون کانونی و برگزاری جمعه فیلم‌های کانون زبانی به آن‌ها محول شد تا با برنامه‌ریزی درست و صحیح در جهت انجام آن‌ها برآیند. 

شایان ذکر است، کانون زبان ایران در استان بوشهر دارای 5 مرکز آموزشی است که در آن ها زبان انگلیسی به زبان آموزان (خواهران و برادران) گروه های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مرکز می توانید با مدیریت استان با شماره تلفن ۳۳۳۲۶۶۳۹ (۰۷۷) تماس حاصل نمایید.


 
۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۳۴
تعداد بازدید : ۱,۸۳۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...