تقدیر از دو مدرس بازنشسته در مرکز فسا

تقدیر از دو مدرس بازنشسته در مرکز فسا
در مراسمی که با حضور محسن رضایی، مسئول مرکز آموزشی فسا (فارس) و جمعی از کارکنان و مدرسان این مرکز برگزار شد از عبدالحمید برزکار و علی اکبر جعفری دو مدرس بازنشسته مرکز قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این دو مدرس بازنشسته از سال 76 همکاری خود را با کانون زبان ایران آغاز کرده بودند.

گفتنی است، کانون زبان ایران در شهرستان فسا دارای دو مرکز خواهران و برادران است که در آن‌ها زبان انگلیسی به گروه‌های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. مرکز خواهران در بلوار صاحب الزمان، بالاتر از دادگستری جدید، دبیرستان زینبیه و مرکز برادران در فلکه مصلی، خیابان جمهوری اسلامی، کوچه شماره یک واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مراکز می‌توانید با شماره تلفن‌های 53365920 (071) و ۵۳۳۳۷۸۵۲ (۰۷۱) تماس حاصل نمایید.

۱۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۴۵
تعداد بازدید : ۲,۹۱۹
مریم جعفری مدرس کانون زبان ایران
۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0

استادان بزرگوار مرکز فسا آقای جعفری و استاد برزکار بچه های شهر فسا درخشش در حوزه زبان انگلیسی رو در این 22 سال مدیون زحمات بی دریغ شما استادان دلسوز و با وجدان می دانند.هر دو شما بزرگواران، استادان نوجوانی و جوانی من بودید و من از شمادر کنار زبان درس های اخلاقی زیادی آموختم.از طرف همه بچه های فسا از شما تشکر میکنم.امیدوارم همیشه موفق و شاد باشید. مریم جعفری مدرس بخش کودک و نوجوان مرکز شاهین شهر اصفهان


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...