مرکز آموزشی طبس آمادۀ حضور زبان‌آموزان است

مرکز آموزشی طبس آمادۀ حضور زبان‌آموزان است
مرکز آموزشی طبس در استان خراسان جنوبی راه‌اندازی شده و از ترم زمستان جاری پذیرای علاقه‌مندان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودک و نوجوان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بازدیدی که توسط رضا لیاقی، مشاور رییس در امور استان‌ها، رضا عزیزی، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت کانون زبان و طاهره دلاوریان، سرپرست کانون زبان استان خراسان جنوبی از این مرکز صورت پذیرفت، فضا و امکانات آموزشی و سایر زمینه‌های لازم برای آغاز به کار این مرکز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

طبس 2

در این بازدید عزیزی ضمن ابراز خرسندی از راه‌اندازی مرکز طبس این اقدام را فرصتی برای بهره‌مندی اهالی این منطقه از خدمات ارزندۀ کانون زبان عنوان کرد.

همچنین لیاقی ضمن بازدید از ساختمان در نظر گرفته شده در شهرستان طبس در خصوص اهمیت اطلاع‌رسانی به شهروندان منطقه برای جذب حداکثری زبان‌آموز نکاتی را عنوان نمود.

 

طبس 3

 

 بنابراین گزارش، در جلسه‌ای که با حضور طاهره حمیدی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان برگزار شد، بر لزوم همکاری بیشتر کانون پرورش فکری و کانون زبان در راستای گسترش و افزایش مراکز کانون زبان در استان تاکید و از زحمات ایشان قدردانی شد.

در ادامه ضمن بازدید از چند ساختمان به منظور راه‌اندازی مراکز جدید، تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

طبس4

 

جذب و نگهداشت زبان آموز، تکریم ارباب رجوع، توجه به اهمیت جذابیت‌های محیطی در امر آموزش، تجهیزات و امکانات مراکز آموزشی و... از مهمترین نکاتی بود که در این بازدیدها به آن‌ها پرداخته شد.

گفتنی است، مرکز آموزشی طبس در چهارراه قدس، بلوار شهید بهشتی شمالی، کوچه اصناف، دبستان غیردولتی نیکان واقع شده است و علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند با شماره تلفن‌های 32823212 و 32823216 -056 تماس حاصل نمایند.

طبس 6

طبس6

طبس 7

 

۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۲۴
تعداد بازدید : ۴,۴۷۷
کاظمی
۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0

ویوی مرکز عالیه...چقدر شاده..انشالله تو شهرهای دیگه هم شاهد چنین کلاسای شادی برای بخش کودکان باشیم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...