مدیر کل کانون پرورش فکری استان گیلان:

لازمۀ ورود به عصر ارتباطات، زبان‌آموزی و فراهم‌سازی زمینه‌های گفتمان به زبان‌های مختلف است

لازمۀ ورود به عصر ارتباطات، زبان‌آموزی و فراهم‌سازی زمینه‌های گفتمان به زبان‌های مختلف است
اسفندیار ضیائی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان گیلان در مراسم فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان گروه سنی کودکان رشت پیرامون دنیای ارتباطات عنوان کرد: این گستره، زمان، مکان و مرزی نمی‌شناسد و لازمۀ ورود به آن زبان‌آموزی و فراهم‌سازی زمینه‌های گفتمان به زبان‌های مختلف است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی در جمع خانواده‌ها و زبان‌آموزان استان گیلان بیان داشت: فرزندان، عصارۀ وجود والدین محسوب می‌شوند و مایۀ خرسندی است که شاهد برگزاری جشن پایان دورۀ کودکان زبان‌آموز شهر رشت و تشویق افزون‌تر آن‌ها به حضور در عرصه‌های جدید هستیم.

ایشان همچنین با اشاره به اهمیت کتابخوانی و مطالعه، آگاهی از محتوای کتب منتشر شده را ضروری خواند و گفت: زبان‌آموزی و ترجمه منابع مطالعاتی از راه‌های دست یابی به این مهم محسوب می‌شوند.

جشن فارغ التحصیلی گیلان

ضیائی در ادامه از نیاز جامعه اسلامی به پرورش کودکانی پویا و پرسشگر سخن گفت و با اشاره به فعالیت‌های کانون پرورش فکری عنوان کرد: دانش، دریچه‌ای رو به دنیای رویاهاست و برهمین اساس نیز نیازمند تلاشی همگانی برای تحقق رویاهای فرزندان‌مان هستیم.

در ادامه این مراسم خـدیجه تقی‌پور، مـدیر کـانون زبان گیلان ضـمن تشکر و قـدردانی از زبان‌آموزان، والـدین، مـدرسان، همکـاران و همۀ دست انـدرکارانِ برپایی جشن، درخصوص آفرینش فضایی شاد و دوسـتانه عنوان کرد: زبان‌آموزان در کلاس‌های کانون زبان ایران نه تنها گسترۀ دانش زبانی‌شان را افزایش می‌دهند بلکه در کنار آن مهارت زبانی و در پی آن مهارت زندگی را تمرین می‌کنند.

فارغ التحصیلی گیلان 2

 ایشـان افزود: اگر هر روز چیزهای تازه‌ای بیاموزیم، شادی‌مان زیادتر می‌شود، چرا که دانش شادی‌بخش است. تقی‌پور در بخش دیگری از سخنانش ضـمن تبریک موفقیت دلچسب عبور از بخش کودک و پا گذاشتن به مقطع وسیع‌تر نوجوانان از زبان‌آموزان کانون زبان به عنوان افرادی دانا، پرتلاش و با پشـتکار قوی یاد کرد که می‌توانند با بهره‌مندی از سیسـتم آموزشـی معتبر کانون زبان ایران به سمت آینده‌ای روشن و مطمئن حرکت نمایند.

اجرای مسابقه، سرود، قصه‌گویی و... به زبان انگلیسی توسط زبان‌آموزان و همچنین تقدیر از مدرسان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

فارغ التحصیلی گیلان 3

جذب مدرس گیلان 3

جشن فارغ التحصیلی گیلان5

جشن فارغ التحصیلی گیلان6

جشن فارغ التحصیلی گیلان7

۲۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱
تعداد بازدید : ۱,۱۸۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...