برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان اصفهانی

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان اصفهانی
جشن فارغ‌التحصیلی برای زبان‌آموزان سطحReach 4 مراکز آموزشی برج و خانه اصفهان با حضور مینا مهدور و فاطمه سوهانکار مدرسان این مراکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم هر یک از زبان‌آموزان به بیان تجربیات و خاطرات خود از کانون زبان به زبان انگلیسی پرداختند و سپس مریم صفاتاج، مسئول مرکز آموزشی برج در خصوص زبان‌های غیرانگلیسی که در هر یک از مراکز این استان آموزش داده می‌شود نکاتی را بیان و زبان‌آموزان را به فراگیری این زبان‌ها تشویق کرد.

اهدا لوح تقدیر به زبان آموزان و مدرسان از دیگر بخش‌های هر یک از این مراسم بود.

گفتنی است، مرکز آموزشی برج در خیابان شیخ صدوق جنوبی، رو به روی برج مرداویج، جنب داروخانه بقراط واقع شده و در آن زبان انگلیسی به خواهران و برادران گروه های سنی کودک و نوجوان آموزش داده می‌شود. برای تماس با این مرکز می‌توانید با شماره تلفن ۳۶۶۸۹۷۹۶ (۰۳۱) تماس حاصل نمایید.

همچنین مرکز آموزشی خانه اصفهان در خانه اصفهان، فلکۀ ماه فرخی، خیابان گلستانه، خیابان بنفشه جنوبی، دبستان گل ها قرار دارد و در آن زبان انگلیسی به برادران گروه سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. برای تماس با این مرکز می‌توانید با شماره تلفن ۳۴۲۲۲۵۱۹ (۰۳۱) تماس حاصل نمایید.

۲۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳
تعداد بازدید : ۱,۹۱۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...